Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på P-ring i sommer, og fikk EL på dag 14-15 måneden etter. Fikk så en kort 2-3 dager mens 14 dager etterpå. Men, denne mnd får jeg jo ikke EL :sukk: (Jeg bruer Clearblue fertilitetsmonitor, derfor jeg vet EL ikke har kommet)

Er så frustrerende når jeg så gjerne vil bli gravid :sukk:

Noen andre som har erfaringer her??

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg ville gått til legen og fått en henvendelse til gynekolog.

Er ikke alltid sånne duppesingster funker helt. :gjeiper:

Skrevet

Jeg ville gått til legen og fått en henvendelse til gynekolog.

Er ikke alltid sånne duppesingster funker helt. :gjeiper:

Men er det ikke litt tidlig å gå til gyunekolog første mnd jeg ikke har eggløsning...? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men er det ikke litt tidlig å gå til gyunekolog første mnd jeg ikke har eggløsning...? :sjenert:

Jo det er det. Det kan ta litt tid før kroppen blir normal igjen etter P-ring. Man må bare ta tiden til hjelp. Jeg hadde heller ikke stolt 100% på fertilitetsmonitoren

Endret av Nuppa_
Skrevet

Det kan ta litt tid før kroppen får stabilisert seg, men samtidig så er det en viss prosent av alle kvinner som ikke har EL hver eneste måned, og det er helt normalt.

Skrevet

TS her :jepp:

Takk for svar, jeg håper bare det går raskt.. Kejnner jeg er EKSTREMT verpesyk nå :rodmer:

Skrevet

Med fare for å gjøre deg motløs, så kan jeg si at det tok meg over 6 mnd før jeg fikk stabil menstrasjon igjen etter jeg sluttet på p-piller. Det er mulig p-ring er annerledes selvsagt, og det er variasjon fra måned til måned.

Jeg har eggløsningssmerter og kjennte ikke dem før etter flere måneder, og de var ikke regelmessige. Jeg hadde bare spotting de 6 første månedene også, noe som gjør at jeg tviler på at jeg hadde eggløsning.

Desverre så er det noen av oss som ikke hopper rett inn i normal syklus igjen (jeg slutta heldigvis lenge før jeg skulle starte med pp), mens andre hopper rett inn i normalen igjen. Kanskje er det bare nå det har hengt seg litt opp, men det vil komme tilbake til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...