AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg bare lurer, er dette "normalt"?
Mr.Omg Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Det kommer an på hva slags folk du omgåes. Det er ikke vanlig i min omgangkrets. Det kan fort bli mer komplisert enn det som var planlagt
Gjest Lene21 Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg bare lurer, er dette "normalt"? Det spørs nå hva du legger i ordet "normalt". Men det er sikkert flere som har prøvd det. Men det er alltid en viss risiko for å utvikle følelser for vedkommende,så det er nok ikke noe for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Nei, jeg bare lurer på om dette er noe folk rynker på nesen av? Dere skjønner, der er en som gir meg fantastisk god sex, men som jeg ikke ser for meg en fremtid med. Har vært singel i to år nå, og føler meg nesten litt inntørka. Hehe! Derfor er det sååå herlig når jeg endelig har funnet en som jeg trives sammen med på den måten! Should I go for it?
Cathrine88 Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Hvorfor bryr du deg om det er noe folk rynker på nesen av? Du trenger jo ikke akkurat fortelle det til alle eller presentere han for familien eller noe. Det er normalt.
Gjest *smak* Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Kunne jeg aldri tenkt meg.. Har nok med samboeren. Om det er normalt vet jeg ikke..
luremus Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Det er helt normalt, jeg han en slik venn og vi har vært det nå i snart ett halvt år å det har gådt helt fint. Men som noen andre har skrevet her inne, du burde passe deg for følelser!
Cathrine88 Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Kunne jeg aldri tenkt meg.. Har nok med samboeren. Om det er normalt vet jeg ikke.. Eh...Det er jo snakk om når man er singel. 1
Gjest *smak* Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Nei, jeg bare lurer på om dette er noe folk rynker på nesen av? Dere skjønner, der er en som gir meg fantastisk god sex, men som jeg ikke ser for meg en fremtid med. Har vært singel i to år nå, og føler meg nesten litt inntørka. Hehe! Derfor er det sååå herlig når jeg endelig har funnet en som jeg trives sammen med på den måten! Should I go for it? Nei, mye bedre å være i fast forhold etter min mening!!!
Gjest *smak* Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Eh...Det er jo snakk om når man er singel. He he da var jeg litt rask på tastaturet.. Kunne ikke tenkt meg å.drive med sånn tull om jeg var singel heller jeg...
Gjesten Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Nei, mye bedre å være i fast forhold etter min mening!!! Jeg tror situajonen er at TS mangler noen å være i fast forhold med, men allikevel har lyst på sex. TS; du må gjøre som du selv ønsker, det spiller ingen rolle hva andre mener om dette. Allikevel vil jeg advare deg mot å gjøre dette med en nær venn eller en i en felles vennekrets, da dette fort kan bli komplisert.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #13 Skrevet 27. september 2011 Sant som det blir sagt; har ingen å være i et fast forhold med. Selvfølgelig vil jeg ha et trygt og godt forhold, men ønsker liksom ikke hoppe på det første og beste jeg finner heller.. Spesielt når man har vært singel så lenge nå så blir man liksom litt kresen! Jeg er bare ute etter å ha det litt gøy, kanskje!
Gjest *smak* Skrevet 27. september 2011 #14 Skrevet 27. september 2011 Jeg tror situajonen er at TS mangler noen å være i fast forhold med, men allikevel har lyst på sex. TS; du må gjøre som du selv ønsker, det spiller ingen rolle hva andre mener om dette. Allikevel vil jeg advare deg mot å gjøre dette med en nær venn eller en i en felles vennekrets, da dette fort kan bli komplisert. Jeg skjønte godt hva hun mente. Og jeg svarte utifra det hun skrev.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #15 Skrevet 27. september 2011 Kunne ikke tenkt meg å.drive med sånn tull om jeg var singel heller jeg... Sånn tull som sex??? 3
Gjest Koseklumpen Skrevet 27. september 2011 #16 Skrevet 27. september 2011 Det er ikke vanelig i min omgangskrets, som jeg vet om. Men jeg selv har hatt det. Endte opp med følelser og heldigvis for meg ble de gjenngjelt. Det er sikkert en fin løsning for de som ikke ønsker seg kjæreste og man trenger jo ikke å fortelle det til gud og hver mann. 1
JohnQ Skrevet 27. september 2011 #17 Skrevet 27. september 2011 Vil ikke tro det er unormalt nei. Har hatt ei sånn god venninne selv en periode, og flere av kompisene mine har hatt den slags forhold også.
Gjest -J- Skrevet 27. september 2011 #18 Skrevet 27. september 2011 Helt normalt og fullt lovlig. Kjør på!
von Skrevet 27. september 2011 #19 Skrevet 27. september 2011 Helt normalt i min vennekrets vertfall Har hatt det selv også
Rofl Skrevet 28. september 2011 #20 Skrevet 28. september 2011 Ikke så normalt i min men så er jeg den eneste single så kan kanskje være derfor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå