brudjuni Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Noen som vet hvordan og gjerne hvor man får farget brudeskoene? Kan man gjøre det selv? Pris?
Siw'a Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Fancy Engros på Kolbotn driver med det. Der har jeg farget selskapssko før. Siw.
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Man kan sikkert gjøre det selv, men det blir vel penest hvis man får en proff... Koster noen hundrelapper ihvertfall.
frosken Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Tror mange brudesalonger kan hjelpe deg med dette.
VesleBråka Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Brudesalongdama sa at jeg kunne sende dem inn til produsenten, men det kostet veldig mye penger. Jeg kunne også kjøpe silkemaling på en hobbyforretning og gjøre det selv like enkelt. Hva om du kjøper litt silke og silkemaling og tester først? Så du vet det ikke blir skjoldete?
Loolaa Skrevet 4. desember 2003 #6 Skrevet 4. desember 2003 Jeg fikk navnet på en som farger fra Christiane brudesalong i Oslo. Det kostet 300 kroner
brudjuni Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2003 Tok kontakt med en butikk som selger brudekjoler etc. og hun kunne gi dette svaret ang farging av brudesko: Rainbow sko kan du sende de til Fancy Engros, 1410 Kolbotn. Shades sko sendes til Brudesuiten Import, 3210 Sandefjord. Pris for Rainbow sko er kr 250,- for fargingen og kr 55,- i returporto. Pris for Shades er kr. 200,- for farging og kr. 85,- for returporto. Mine sko er Shades, så jeg ringte Brudesuiten i formiddag. En hyggelig dame sa det bare var å sende skoene i posten, så hadde jeg de tilbake igjen etter ca 1-1 1/2 uke. Regner dermed med at jeg kan "gjenbruke" brudeskoene mine til julekjolen i år!
Pusekatt Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Kristins Brudesalong i Lillestrøm farger også sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå