AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #21 Skrevet 27. september 2011 Hvis han MASER forstår jeg godt at hun ikke vil ha sex med han og at hun da i affekt sier det slik at når hun har mensen skal han og faen meg "ha det". Nekte mannen sex, skriver du... Blir du særlig lysten av MAS..? Sex er jo mye mer enn samleie forresten. Går fint an å gi typen nytelse selv om man har mensen. Men med en sånn masekopp er det begrenset hva jeg har hatt lyst til å gjøre...
kurt Skrevet 27. september 2011 #22 Skrevet 27. september 2011 I tråden "Håndjobb" er jeg inne på noe av det samme. Min samboer har aldri plager/smerter under mensen og det er aldri aktuelt for oss å ha samleie i denne perioden. Det eneste jeg av og til ønsker er at hun kunne tilfredsstilt meg med hånden. Det er tross alt litt bedre enn å måtte gjøre det selv, men hun vil ikke dette. Hun sier at hun føler seg litt "brukt" ved å gjøre sånt og at det ikke er naturlig. Dette har jeg som mann litt vanskelig for å forstå siden hun sier at hun er glad i meg og at hun nyter det når vi har sex. Jeg har vært inne på tanken om at det er ren egoisme hra hennes side. Når ikke jeg har det godt skal ikke han ha det heller, men jeg tror ikke hun er slik. Hun er alle tiders på alle andre områder, det er bare dette her jeg ikke klarer å forstå. For øvrig er de ikke ofte jeg ønsker dette, kanskje en gang annenhver gang hun har mensen. Er det flere som føler det slik som min samboer? 1
Antlers Skrevet 27. september 2011 #23 Skrevet 27. september 2011 I tråden "Håndjobb" er jeg inne på noe av det samme. Min samboer har aldri plager/smerter under mensen og det er aldri aktuelt for oss å ha samleie i denne perioden. Det eneste jeg av og til ønsker er at hun kunne tilfredsstilt meg med hånden. Det er tross alt litt bedre enn å måtte gjøre det selv, men hun vil ikke dette. Hun sier at hun føler seg litt "brukt" ved å gjøre sånt og at det ikke er naturlig. Dette har jeg som mann litt vanskelig for å forstå siden hun sier at hun er glad i meg og at hun nyter det når vi har sex. Jeg har vært inne på tanken om at det er ren egoisme hra hennes side. Når ikke jeg har det godt skal ikke han ha det heller, men jeg tror ikke hun er slik. Hun er alle tiders på alle andre områder, det er bare dette her jeg ikke klarer å forstå. For øvrig er de ikke ofte jeg ønsker dette, kanskje en gang annenhver gang hun har mensen. Er det flere som føler det slik som min samboer? Om dere ellers har et godt sexliv, så skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor du ikke kan klare deg med din egen hånd de få dagene hun, med god grunn, ikke er i form eller humør til å ha sex. Det er selvsagt ikke noe galt i å ønske at hun skal ta på deg, og det er heller ikke noe galt i å spørre om det, men når du nå vet at hun ikke føler for det når hun har uka si - hvorfor ikke bare gjøre det beste ut av det? Det blir kanskje ikke kvinnehånd eller mus på deg - noe du helst ville hatt - men du får jo nesten runking til å høres ut som noe slitsomt og kjedelig. Er det så ille, kan du jo bare avstå fra det Jeg har ingen problemer med å tro på at hun både er glad i deg og nyter å ha sex med deg, men det betyr ikke at hun må nyte/ha lyst på sex med deg til enhver tid for at det skal være sant. Det er skikkelig turnoff når sex blir plikt, og det hun kanskje hører når du sier (eller maser om) at du har lyst på henne selv om hun har mensen, er "Jada, jada, jeg hører du sier at du ikke har lyst, men hva med meg da? Skal jeg liksom måtte dra laksen selv når du er tilgjengelig?". Det kan oppfattes som sytete, umandig, og kan fort få kvinnen til å føle at hun bare er et objekt for deg. Omtrent like mye verdt som en sjømannsbrud. Jeg forstår at det kanskje ikke virker som så veldig mye å be om. Bare litt "opp og ned med hånda", liksom. Men for en kvinne som har mensen, og har en eller flere plager som følge av det - alt fra smerte til humørsvigninger, og kanskje føler hun seg skikkelig skitten og ufresh i tillegg - er det omtrent som å bli tilbudt en saftig bløtkake med marsipanlokk (som man vanligvis liker) når man er så kvalm at man må ligge på sofaen med bøtte ved siden av seg. 2
kurt Skrevet 27. september 2011 #24 Skrevet 27. september 2011 Vel, nå maser jeg aldri om dette. Vi har vært sammen i så mange år at jeg vet hva hun mener. Jeg klarer likevel ikke å forstå tankegangen. Hun sier selv at hun er utrolig heldig som aldri har plager i forbindelse med mensen. Hun kan være litt ustabil i humøret uken før, men under mensen er hun akkurat som vanlig. Dette i følge henne selv. Problemstillingen dukket opp igjen da vi hadde vært borte fra hverandre i ganske lang tid og jeg hadde veldig lyst. Dessverre hadde hun (litt overraskende) akkurat fått mensen. Jeg sa ingen ting da, men håpet at hun ville ta hintet og gjøre det for å glede meg. Det hadde i alle fall jeg gjort for henne om jeg hadde visst at hun ønsket det. Men,men... -det er ikke noe å gjøre med det, har jeg funnet ut. Kvinners følelser og tankegang er nok litt mer komplisert enn hos oss menn Interessant å høre synspunktene uansett.
Stefan Skrevet 27. september 2011 #25 Skrevet 27. september 2011 Vel, nå maser jeg aldri om dette. Vi har vært sammen i så mange år at jeg vet hva hun mener. Jeg klarer likevel ikke å forstå tankegangen. Hun sier selv at hun er utrolig heldig som aldri har plager i forbindelse med mensen. Hun kan være litt ustabil i humøret uken før, men under mensen er hun akkurat som vanlig. Dette i følge henne selv. Problemstillingen dukket opp igjen da vi hadde vært borte fra hverandre i ganske lang tid og jeg hadde veldig lyst. Dessverre hadde hun (litt overraskende) akkurat fått mensen. Jeg sa ingen ting da, men håpet at hun ville ta hintet og gjøre det for å glede meg. Det hadde i alle fall jeg gjort for henne om jeg hadde visst at hun ønsket det. Men,men... -det er ikke noe å gjøre med det, har jeg funnet ut. Kvinners følelser og tankegang er nok litt mer komplisert enn hos oss menn Interessant å høre synspunktene uansett. Jeg er helt enig. Vil aldri skjønne mennesker som aldri kan gjøre noe for en annen uten å få igjen noe for det, mann som kvinne. Det virker for meg egoistisk, og det blir en turn-off, rett og slett. Jeg husker jeg hadde fått ballen der det gjør vondt på en kamp en gang, og da smertene fortsatte ut kvelden, dro jeg på legevakta. Jeg fikk der beskjed om å ta det med ro et par dager, og unngå seksuelle aktiviteter. Allikevel hadde jeg ikke noen betenkeligheter med å gi dama mi tunge når hun var kåt og lysten. Og jeg er glad for at dama mi mer enn gjerne stiller opp når hun har mensen.
Cathrine88 Skrevet 27. september 2011 #26 Skrevet 27. september 2011 I tråden "Håndjobb" er jeg inne på noe av det samme. Min samboer har aldri plager/smerter under mensen og det er aldri aktuelt for oss å ha samleie i denne perioden. Det eneste jeg av og til ønsker er at hun kunne tilfredsstilt meg med hånden. Det er tross alt litt bedre enn å måtte gjøre det selv, men hun vil ikke dette. Hun sier at hun føler seg litt "brukt" ved å gjøre sånt og at det ikke er naturlig. Dette har jeg som mann litt vanskelig for å forstå siden hun sier at hun er glad i meg og at hun nyter det når vi har sex. Jeg har vært inne på tanken om at det er ren egoisme hra hennes side. Når ikke jeg har det godt skal ikke han ha det heller, men jeg tror ikke hun er slik. Hun er alle tiders på alle andre områder, det er bare dette her jeg ikke klarer å forstå. For øvrig er de ikke ofte jeg ønsker dette, kanskje en gang annenhver gang hun har mensen. Er det flere som føler det slik som min samboer? Jeg skjønner ikke helt tankegangen hennes hvis det faktisk er sånn at hun ikke har noen plager. Er det du som nekter å ha andre typer sex når hun har mensen? I så fall kan det jo godt hende hun "straffer deg", selv om det også virker temmelig merkelig.
kurt Skrevet 28. september 2011 #27 Skrevet 28. september 2011 Jeg skjønner ikke helt tankegangen hennes hvis det faktisk er sånn at hun ikke har noen plager. Er det du som nekter å ha andre typer sex når hun har mensen? I så fall kan det jo godt hende hun "straffer deg", selv om det også virker temmelig merkelig. Jeg nekter ikke å ha annen sex, men hun er uansett ikke interessert i det under mensen heller. Jeg synes heller ikke at det er spesielt opphissende å ha f.eks samleie når hun blør. Har ikke tenkt å gjøre noe stort nummer ut av dette, var egentlig bare interessert i å vite om dette var vanlig blant andre kvinner. Får være glad for at hun ikke er plaget av smerter og ubehag under mensen.
Gjest frøken am Skrevet 28. september 2011 #28 Skrevet 28. september 2011 Det er rett og slett veldig forskjellig fra dame til dame. Jeg er akkurat som din frøken, og vi har det helt flott! Nå har jeg ikke så mye mensen og det er betydelig mindre sex i heimen ettersom jeg er smelt på tjukka. Men hadde det ikke vært for kommunikasjonen vi har oss i mellom, så hadde vi nok ikke helt visst hvor vi hadde hverandre
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. september 2011 #29 Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg synes det er ubehagelig å ha sex når jeg har mensen. Får fortere vondt osv. Men jeg gjør det selv om jeg har mens. For hans skyld. Endret 28. september 2011 av snoopy_93
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #30 Skrevet 28. september 2011 Finnes det menn som ikke bryr seg om en har mensen da? Skal ikke forundre meg om at noen har det som en slags fetish også. Mannen min vil helst ikke røre meg når jeg har perioden.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #31 Skrevet 28. september 2011 Jeg er helt enig. Vil aldri skjønne mennesker som aldri kan gjøre noe for en annen uten å få igjen noe for det, mann som kvinne. Det virker for meg egoistisk, og det blir en turn-off, rett og slett. Jeg husker jeg hadde fått ballen der det gjør vondt på en kamp en gang, og da smertene fortsatte ut kvelden, dro jeg på legevakta. Jeg fikk der beskjed om å ta det med ro et par dager, og unngå seksuelle aktiviteter. Allikevel hadde jeg ikke noen betenkeligheter med å gi dama mi tunge når hun var kåt og lysten. Og jeg er glad for at dama mi mer enn gjerne stiller opp når hun har mensen. Ja mange av oss kvinner blir faktisk ekstra kåte når vi har mensen - samt rett før og rett etter mensen.
Cathrine88 Skrevet 28. september 2011 #32 Skrevet 28. september 2011 Finnes det menn som ikke bryr seg om en har mensen da? Ja, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #33 Skrevet 28. september 2011 Slik eg tolket det venninna til TS sa, så var det ikkje pga smerter eller fordi ho var uvel at mannen ikkje fekk sex. Høyrtes ut så ho "straffer" han fordi ho får mensen, og ikkje han. Hadde det vert pga smerter eller manglene lyst, så kunne ho jo bare ha sagt det i stede..? Men det å ønske å "straffe" er vel bare en sær måte å uttrykke at man faktisk IKKE HAR lyst på. Jeg tviler på at dama det er snakk om egentlig har lyst, men lar vær å gjøre det fordi hun skal straffe mannen. Eller kanskje hun har en maskråke til mann, og derfor vil straffe han - dvs. hun blir mast så mye på at hun får enda mindre lyst. 1
Gjest norah Skrevet 29. september 2011 #34 Skrevet 29. september 2011 I tråden "Håndjobb" er jeg inne på noe av det samme. Min samboer har aldri plager/smerter under mensen og det er aldri aktuelt for oss å ha samleie i denne perioden. Det eneste jeg av og til ønsker er at hun kunne tilfredsstilt meg med hånden. Det er tross alt litt bedre enn å måtte gjøre det selv, men hun vil ikke dette. Hun sier at hun føler seg litt "brukt" ved å gjøre sånt og at det ikke er naturlig. Dette har jeg som mann litt vanskelig for å forstå siden hun sier at hun er glad i meg og at hun nyter det når vi har sex. Jeg har vært inne på tanken om at det er ren egoisme hra hennes side. Når ikke jeg har det godt skal ikke han ha det heller, men jeg tror ikke hun er slik. Hun er alle tiders på alle andre områder, det er bare dette her jeg ikke klarer å forstå. For øvrig er de ikke ofte jeg ønsker dette, kanskje en gang annenhver gang hun har mensen. Er det flere som føler det slik som min samboer? Jeg ville tildels følt det sånn - fordi jeg ikke bedriver med pliktsex. Jeg gjør ting ut av lyst. Skal jeg ha sex så skal det være kvalitet, og det blir det jo ikke om jeg føler stort ubehag og har smerter. Jeg sier ikke nei - og har aldri blitt mast på. Skjønner du sammenhengen?
kurt Skrevet 29. september 2011 #35 Skrevet 29. september 2011 Jeg ville tildels følt det sånn - fordi jeg ikke bedriver med pliktsex. Jeg gjør ting ut av lyst. Skal jeg ha sex så skal det være kvalitet, og det blir det jo ikke om jeg føler stort ubehag og har smerter. Jeg sier ikke nei - og har aldri blitt mast på. Skjønner du sammenhengen? Nei, jeg skjønner faktisk ikke det. Jeg synes det du skriver minner om mangel på empati. Hvis ikke du personlig får noe utbytte av det er det uinteressant for deg, samme hvilket behov din partner måtte ha. Hvis du leser hva jeg skriver i mitt innlegg ser du at min samboer aldri har noe ubehag/smerter under mensen. Jeg er tydeligvis så enkelt sammenskrudd, at jeg trodde man ville gjøre alt man kunne for å glede den man elsker. Og det jeg sikter til oppfattes ikke som noe urimelig eller stygt i mine øyne. 1
Gjest norah Skrevet 29. september 2011 #36 Skrevet 29. september 2011 (endret) Du kaller det uempatisk, jeg kaller det gjensidig respekt. Om samboer er trøtt og sliten eller syk dropper jeg å ta initiativ(jeg vet dette senker hans lyst, og jeg gidder ikke mase-det er tross alt tusen anledninger senere), og visa versa. Vi har sex når begge har lyst, og når den andre er klein i formen bytter vi ut sexforventninger/ønske med å pleie litt ekstra med noe annet koselig. Ikke glem at "gjør dette for å vise at du elsker meg" kan for enkelte føles som utpressing og senke sexlysten og initiativ. Endret 29. september 2011 av norah 1
Antlers Skrevet 29. september 2011 #37 Skrevet 29. september 2011 Nei, jeg skjønner faktisk ikke det. Jeg synes det du skriver minner om mangel på empati. Hvis ikke du personlig får noe utbytte av det er det uinteressant for deg, samme hvilket behov din partner måtte ha. Hvis du leser hva jeg skriver i mitt innlegg ser du at min samboer aldri har noe ubehag/smerter under mensen. Jeg er tydeligvis så enkelt sammenskrudd, at jeg trodde man ville gjøre alt man kunne for å glede den man elsker. Og det jeg sikter til oppfattes ikke som noe urimelig eller stygt i mine øyne. Men hun føler jo tydeligvis ubehag når hun ikke vil, selv om det "bare" er psykisk. Jeg kan fint ha sex selv om jeg ikke er tent akkurat der og da - det kommer etterhvert når vi setter igang. Men; om jeg i utgangspunktet vet at jeg ikke har lyst, så byr det meg imot, også når vi er igang, og det er å strekke seg for langt, i mine øyne. Strekke meg litt for min partner? Helt greit. La meg brukes mot min vilje? Aldri. Jeg gjør gjerne ting for å glede den jeg elsker, selv når det ikke er det jeg har mest lyst til, men jeg gjør det aldri når det byr meg imot. Om det er slik at jeg føler meg så ufresh pga. mensen at sex byr meg imot, så blir sexen (eller håndjobben) en negativ opplevelse for meg, og slik skal det jo ikke være. Denne negativiteten kan fort påvirke lysten til å ha sex når man ikke har mensen også. Jeg synes det er langt mer egoistisk å forvente at partner stiller opp bare for å glede en, enn å ikke ha lyst og derfor ikke ha sex. 2
She_Leiva Skrevet 29. september 2011 Forfatter #38 Skrevet 29. september 2011 Altså, problemet mitt var at hun sa at hun ikke hadde noen problemer med å gjøre noe seksuelt for ham mens hun har perioden, men hun ville ikke fordi hun ville at han skulle "lide" med henne. Det blir veldig feil for meg da det bare er å gjøre mens-uka "dobbelt" så ille. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #39 Skrevet 29. september 2011 Altså, problemet mitt var at hun sa at hun ikke hadde noen problemer med å gjøre noe seksuelt for ham mens hun har perioden, men hun ville ikke fordi hun ville at han skulle "lide" med henne. Det blir veldig feil for meg da det bare er å gjøre mens-uka "dobbelt" så ille. Det er samme typen dame som nekter mannen å gå ut og ta seg noen øl med gutta når hun er gravid, for når hun ikke kan gå på byen så skal jammen ikke han få gå ut å more seg heller. 2
She_Leiva Skrevet 29. september 2011 Forfatter #40 Skrevet 29. september 2011 Det er samme typen dame som nekter mannen å gå ut og ta seg noen øl med gutta når hun er gravid, for når hun ikke kan gå på byen så skal jammen ikke han få gå ut å more seg heller. AKURATT!!! Det er denne holdningen jeg stusser litt på. Jeg hadde aldri klart å nekte noen noe fordi jeg vil at de skal ha det "like ille" som meg. Det blir rett og slett bare helt feil inne i mitt hode. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå