Gå til innhold

Hallo i luken!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle fine mennesker her inne på KG! :goodbye:

Jeg satt og prata med ei venninne her forleden dag om mens, sex o.s.v, da hun presterte og si noe som sjokkerte det mannebehagende vesenet jeg er. Skal jeg sitere henne direkte: "Jeg fatter ikke at *han* gidder å mase om sex når jeg har mens jeg, han VET han ikke får noe likevel, skal jeg ha mensen skal faen meg han også "ha det"..."

ØØØØH, hva er egentlig dette for en slags rødstrømpeholdning da? Er det plutselig slik at vi skal kunne nekte mannen vår nytelse fordi vi bar bomuls-pinner imellom bena Ibux innabords? Greit nok at det ikke er særlig ettertraktet å måtte vaske opp sengetøyet etter at gubben har vert på "tyttebærtur", men det må da finnes måte på? DAMER der ute, vis at man kan bruke kjeften til å gjøre annet enn og plapre i vei på syforeninger eller å være rappkjeftede, premenstruelle kakklehøner. :kjefte:

MAN KAN TILFREDSSTILLE MANNEN SELV OM MAN HAR BESØK AV TANTE RØD!

(De fleste menn drømte jo om å bli brannmenn som gutter) :fnise:

- Hva mener dere om dette? Skal man virkelig være avholds mens man blør? Eller er dere som meg, han får når han vil ha, selv om du holder på å dø av blodmangel. :jepp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh. Man er ikke Ottar-medlem bare fordi man ikke vil ha sex når man blør, har vondt i magen og er generelt uvel.

Det får være opp til hver og en. Jeg har sex når jeg har mensen hvis gutten synes det er greit, men jeg har ingen plager. Jeg har mange venninner som ligger i fosterstilling og gråter pga. smerter, og da forstår jeg godt at sex er det siste de tenker på.

Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre gjør?

• Liker 24
Skrevet

Eeeh. Man er ikke Ottar-medlem bare fordi man ikke vil ha sex når man blør, har vondt i magen og er generelt uvel.

Det får være opp til hver og en. Jeg har sex når jeg har mensen hvis gutten synes det er greit, men jeg har ingen plager. Jeg har mange venninner som ligger i fosterstilling og gråter pga. smerter, og da forstår jeg godt at sex er det siste de tenker på.

Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre gjør?

What she said :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan mensen er, varierer fra dame til dame. Noen blør hinsides mye, følelsen der nede kan bli annerledes, noen nyter ikke sex i den tiden, noen har så vondt at de spyr.....

Mannen kan jo alltids ta seg en runk. Og så kan dama suge/runke han hvis hun føler for det.

Jeg tror de fleste menn synes det er bedre med noen sexfri dager enn sex med en jente som ikke vil ha det fordi hun har mensen......

• Liker 4
Skrevet

Om jeg har sex eller ikke iløpet av en menstruasjonsperiode er heldigvis fullstendig opp til meg, og verken du eller gubben min har noen form for vetorett på akkurat det punktet.

Jeg synes det er fryktelig usexy, og jeg klarer ikke å slå meg til ro med tanken på akkurat det. Heldigvis har jeg en bedre halvdel som ikke har noen problemer med å forstå dette, og som heller ikke anser det som min plikt å tilfredsstille ham når han måtte ønske det.

Men folk er forskjellige!

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt holdningen enkelte tydeligvis har om at sex er noe man "deler ut" til mannen for å være snill. Jeg har gjerne sex hele måneden jeg, men det er fordi jeg har lyst.

ØØØØH, hva er egentlig dette for en slags rødstrømpeholdning da? Er det plutselig slik at vi skal kunne nekte mannen vår nytelse fordi vi bar bomuls-pinner imellom bena Ibux innabords?

Eh, ja! Vi skal faktisk kunne si nei, akkurat som han skal kunne si nei hvis han føler seg elendig en dag. Jeg får verken pms eller menssmerter, men jeg ser jo hvor dårlig andre jenter kan bli, og da skjønner jeg dem godt.

Endret av Cathrine88
  • Liker 7
Skrevet

Det var ikke ment som kritikk til de som velger å la være. Om man sliter med smerter o.s.v, så er jo det er veldig god grunn til å la være, men jeg tenker mer på de som vil at mannen skal "lide" med dem. Som altså går med viten inn og ikke vil ha sex fordi de ikke MENER AT MANNEN SKAL FÅ DET NÅR DE IKKE KAN FÅ. Beklager om det virket som om jeg mener at man skal gjøre noe man ikke vil eller klarer.

Skrevet

Nå går jeg på Cerazette, og har ikke hatt mensen på noen år, men min holdning er at mannen fint kan klare seg selv de 5 dagene dette pågår. Han har da to friske hender? Det er ikke snakk om å straffe ham, men at jeg faktisk har nok med meg selv og smertene mine der og da. Når jeg ligger på sofaen inntullet i et pledd, med varmeflaske på magen og ibuxen linet opp på bordet - da gir jeg faktisk fullstendig F i hva mannen måtte ønske seg av sengelek.

Det hender en sjelden gang at jeg får lyst selv om jeg blør. Noen ganger er det ikke fullt så vondt, og da har jeg gjerne sex om mannen også er i humør, og ikke har problemer med blod. Jeg kan også ha sex når jeg ikke egentlig har sånn voldsomt lyst til det (det er riktignok sjelden jeg ikke har lyst), men jeg er ikke en oppblåsbar dukke som mannen har rett til å bruke som han lyster.

Å mase om sex når kvinnen har mensen (eller er i dårlig form av andre grunner) hører i alle fall ingensteds hjemme, synes jeg. Det vitner om liten forståelse og en svært egoistisk tankegang. Jeg løper ikke etter partneren min og maser om at han skal fingre og slikke meg når han nettopp har tømt magesekken i retning nord og sør pga. omgangssyke, heller. Det skulle tatt seg ut... :fnise:

Jeg suger ikke mannen siden det er så synd på ham som ikke får sex de fem dagene. Jeg suger mannen når jeg har lyst, for da gleder det både ham og meg!

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke sex når jeg har mensen, og min mens varer i 8 dager. Dette godtar mannen fult ut og har gjort det i alle år vi har vært sammen. Hva andre gjør er opp til dem, men jeg holder meg unna sex disse dagene. Synes ikke synd på mannen.

• Liker 3
Skrevet

Det var ikke ment som kritikk til de som velger å la være. Om man sliter med smerter o.s.v, så er jo det er veldig god grunn til å la være, men jeg tenker mer på de som vil at mannen skal "lide" med dem. Som altså går med viten inn og ikke vil ha sex fordi de ikke MENER AT MANNEN SKAL FÅ DET NÅR DE IKKE KAN FÅ. Beklager om det virket som om jeg mener at man skal gjøre noe man ikke vil eller klarer.

Kjenner du personlig noen slike? Jeg gjør det ikke. Forresten er det best å unngå samleie i menstruasjonsperioden, fordi skjeden er mer sårbar enn ellers.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ganske individuelt,vil jeg tro.

Noen har ikke noe imot det, mens andre kan ikke fordra det.

Hvis ei dame har store smerter og blør mye,så kan jeg forstå at hun like godt vil la være.

Når det gjelder meg,så har ikke jeg noe imot å ha sex under mensen,men da er det best å ta det i dusjen :) Og dere skjønner jo hvorfor :)

Skrevet

Slik eg tolket det venninna til TS sa, så var det ikkje pga smerter eller fordi ho var uvel at mannen ikkje fekk sex. Høyrtes ut så ho "straffer" han fordi ho får mensen, og ikkje han.

Hadde det vert pga smerter eller manglene lyst, så kunne ho jo bare ha sagt det i stede..? :klo:

Skrevet

Alt har med holdninger å gjøre. Hvordan man formidler det. Nå er det ikke så veldig vanskelig å vite når mensen nærmer seg, for da kan selv den søteste og nydeligste jenta forvandle seg til et stort monster med sylskarpe tenner og horn. Så man tar selvsagt sine forhåndsregler. Det jeg ikke skjønner er de som bruker disse dagene som en unnskyldning for å være totalt usmakelig. Kjefter rundt på alt og alle, og har ingen grenser i det hele tatt. Jeg har det jævlig og da skal jaggu alle andre ha det jævlig også!

Jeg forventer ikke sex i disse dagene, men om dama vil gjøre noe for meg uansett, så er det et gedigent pluss i boka. Min nåværende er heldigvis glad i nærhet selvom hun har mensen, og da bruker hun både munn og hånd på meg. Hun har større problemer med å kjøre på rødt, men vet at jeg ikke forventer det av henne heller.

Gjest frøken am
Skrevet

Hei alle fine mennesker her inne på KG! :goodbye:

Jeg satt og prata med ei venninne her forleden dag om mens, sex o.s.v, da hun presterte og si noe som sjokkerte det mannebehagende vesenet jeg er. Skal jeg sitere henne direkte: "Jeg fatter ikke at *han* gidder å mase om sex når jeg har mens jeg, han VET han ikke får noe likevel, skal jeg ha mensen skal faen meg han også "ha det"..."

ØØØØH, hva er egentlig dette for en slags rødstrømpeholdning da? Er det plutselig slik at vi skal kunne nekte mannen vår nytelse fordi vi bar bomuls-pinner imellom bena Ibux innabords? Greit nok at det ikke er særlig ettertraktet å måtte vaske opp sengetøyet etter at gubben har vert på "tyttebærtur", men det må da finnes måte på? DAMER der ute, vis at man kan bruke kjeften til å gjøre annet enn og plapre i vei på syforeninger eller å være rappkjeftede, premenstruelle kakklehøner. :kjefte:

MAN KAN TILFREDSSTILLE MANNEN SELV OM MAN HAR BESØK AV TANTE RØD!

(De fleste menn drømte jo om å bli brannmenn som gutter) :fnise:

- Hva mener dere om dette? Skal man virkelig være avholds mens man blør? Eller er dere som meg, han får når han vil ha, selv om du holder på å dø av blodmangel. :jepp:

Man kan tilfredsstille mannen selv om man har besøk av tante rød...

Ja, vi blør og det blir ikke noe på dere, så vi burde HVERTFALL gape opp - såpass har dere rett på!

:daane:

Her får ingen sex fordi de fortjener det - her får man fordi jeg har LYST!!!

• Liker 2
Skrevet

Man kan tilfredsstille mannen selv om man har besøk av tante rød...

Ja, vi blør og det blir ikke noe på dere, så vi burde HVERTFALL gape opp - såpass har dere rett på!

:daane:

Så enig, så enig.

Skrevet

Men har du aldri lyst til å bare gjøre noe for ham, selvom du ikke orker selv?

Gjest frøken am
Skrevet

Men har du aldri lyst til å bare gjøre noe for ham, selvom du ikke orker selv?

Jo. Fordi jeg elsker han. Og fordi jeg får tilbake.

Men hadde nok ikke hatt så lyst å gi han hverken det ene eller det andre hvis han hadde en formening om at jeg burde gape opp fordi han stakkar ikke har mulighet til å penetrere meg, for å si det på godt norsk...

Det er en sånn hårfin balanse hvor man har lyst å gi uten å få noe tilbake, men da må det være likeverdig.

• Liker 1
Skrevet

Jo. Fordi jeg elsker han. Og fordi jeg får tilbake.

Men hadde nok ikke hatt så lyst å gi han hverken det ene eller det andre hvis han hadde en formening om at jeg burde gape opp fordi han stakkar ikke har mulighet til å penetrere meg, for å si det på godt norsk...

Det er en sånn hårfin balanse hvor man har lyst å gi uten å få noe tilbake, men da må det være likeverdig.

Blir det store forskjeller på innsats, så skjønner jeg at man reagerer. Jeg gir dog mer enn gjerne en ekstra omgang med tunga på min kjære. Uten å forvente å få noe tilbake av den grunn.

Gjest frøken am
Skrevet

Blir det store forskjeller på innsats, så skjønner jeg at man reagerer. Jeg gir dog mer enn gjerne en ekstra omgang med tunga på min kjære. Uten å forvente å få noe tilbake av den grunn.

Da er vi enige ;)

Jeg fikk et litt annet inntrykk da jeg leste hovedinnlegget, you see.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...