AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Ok! Jeg har aldri hatt kjæreste! Jeg har hatt noen små, korte forhold, men de tar slutt fordi moren min gir meg dårlig samvittighet. Uansett, så har de jeg har møtt ikke vært de rette heller ... Men jeg hater følelsen moren min gir meg. Det er sånn "du er min lille, snille, uskydlige pike, og DU har vel ikke sånne følelser enda?" JO, jeg har det, og jeg er 30 nå!!! Så jeg er vel voksen nok til å bli forelsket og ha seksuelle følelser!??? Så virker det som om hun blir flau eller rar de gangene jeg har rotet meg borti noen gutter, og det virker ikke som om hun liker det helt ... Jeg er ikke interessert i å ligge rundt med alle og enhver. Jeg vil bare ha sex med en jeg har følelser for, og som jeg er forelsket i. Derfor er det nå 8 år siden sist jeg hadde sex. Ikke med meg selv, da ... :sjenert;, men med en mann ... Jeg føler at hele familien må dø før jeg kan vise meg med en gutt, hva kan jeg gjøre?
Gjest otrivin Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Du er 30 år. Du er voksen. Uavhengige av din mor og din familie. Drit så godt du kan i de, for hvis de hindrer deg i å få kjærlighet som alle mennesker trenger høres de ikke helt riktig navlet ut heller. Ikke la de ødelegge for deg :-) 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Hva med å kutte navlestrengen snart? 7
absinthia Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Du må nok bare ta et valg om at du ikke skal ha dårlig samvittighet. Det er bare ditt ansvar om du lar din mor ha så stor innvirkning på livet ditt at dette ødelegger for deg. Du er ansvarlig for ditt liv -ingen andre! 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Men hvordan skal jeg klare det, da? Jeg føler for å gi opp ... er ikke bare moren min, men mange flere som har en sånn holdning til meg ...
Gjest evo6 Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 heisann.. mann 30 år her... kjenner meg igjen. men ikke så drastisk som dette da... hva skal man si... om det er ett problem at du har en mann/kjæreste blant mor. også andre. så er det egentlig de det er noe feil med og hva er grunnen? eg sleit litt selv. med at min mor ble sur på meg at jeg brukte mye tid hos de jeg var sammen med. men det var pga jeg var ett håpløst barn/ungdom som ikke ville ha en mann i huset.så jeg klikka i vinkler,så min mor kunne ikke ha kjæreste.. jeg var mildt sagt adhd med litt til. knuste dører vegger osv. pga jeg mente skulle hun være sammen med noen var det min far. ja jeg var trangsynt og håpløs. men når jeg da ble eldre og fattet interesse for damer. så likte hun dårlig at jeg var borte osv. pga jeg var den eneste mannen i huset som ordnet ting... så jeg la på en måte det egget selv da... men over til deg. finn ut hva som gjør at de ikke liker det. å samtidig,finn ut hvorfor det plager deg? for det skal det ikke.... du har rett til lykke her i livet. og er de familie /venner.så skal de være glad på dine vegne... 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 heisann.. mann 30 år her... kjenner meg igjen. men ikke så drastisk som dette da... hva skal man si... om det er ett problem at du har en mann/kjæreste blant mor. også andre. så er det egentlig de det er noe feil med og hva er grunnen? eg sleit litt selv. med at min mor ble sur på meg at jeg brukte mye tid hos de jeg var sammen med. men det var pga jeg var ett håpløst barn/ungdom som ikke ville ha en mann i huset.så jeg klikka i vinkler,så min mor kunne ikke ha kjæreste.. jeg var mildt sagt adhd med litt til. knuste dører vegger osv. pga jeg mente skulle hun være sammen med noen var det min far. ja jeg var trangsynt og håpløs. men når jeg da ble eldre og fattet interesse for damer. så likte hun dårlig at jeg var borte osv. pga jeg var den eneste mannen i huset som ordnet ting... så jeg la på en måte det egget selv da... men over til deg. finn ut hva som gjør at de ikke liker det. å samtidig,finn ut hvorfor det plager deg? for det skal det ikke.... du har rett til lykke her i livet. og er de familie /venner.så skal de være glad på dine vegne... Oida .. jeg holdt ikke på sånn som deg da jeg var barn, så min mor har ingenting å utsette på meg der Litt komisk, men jeg har add Uansett, så tror jeg kanskje moren min har litt problem med at jeg er voksen? Og at hun mener at jeg bare vil bli utnyttet siden jeg ikke kan beskytte meg selv ... hun mener det er bedre at jeg unngår forhold siden jeg ikke er flink til å si nei ...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Åja, glemte å legge til at jeg sliter med dårlig samvittighet og skyldfølelse ... for at jeg kan finne på å ha sex med en mann ... det er liksom litt ... (billig og horete)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 at jeg kan finne på å ha sex OG at jeg kan finne på å ha slike syndige følelser ... huff og huff ...
Gjest evo6 Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 at jeg kan finne på å ha sex OG at jeg kan finne på å ha slike syndige følelser ... huff og huff ... kristen familie? alle har forskjellige synspunkter på horete billig. men det har jo mest med hva du selv føler. ville du følt det om du møter en fyr du virkelig likte.og hadde sex med han på feks 5 daten? en ting som er sikkert. skal du fortsette å ta så mye hensyn til alle andre enn deg selv, vil du aldri bli lykkelig. du må ta ett skritt frem og ikke se deg tilbake... gi litt f i hva de tenker og tenke selv. så lenge du selv ikke finner noe galt i det du gjør så er alt bare bra... men du har hatt dette hengende over deg så lenge,så noen å prate med ville nok ha hjulpet deg... for livet er sånn det er. du vil alltid være mammas lille jente. men i en annen setting. mammas lille jente som lever sitt eget liv.... 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 kristen familie? alle har forskjellige synspunkter på horete billig. men det har jo mest med hva du selv føler. ville du følt det om du møter en fyr du virkelig likte.og hadde sex med han på feks 5 daten? en ting som er sikkert. skal du fortsette å ta så mye hensyn til alle andre enn deg selv, vil du aldri bli lykkelig. du må ta ett skritt frem og ikke se deg tilbake... gi litt f i hva de tenker og tenke selv. så lenge du selv ikke finner noe galt i det du gjør så er alt bare bra... men du har hatt dette hengende over deg så lenge,så noen å prate med ville nok ha hjulpet deg... for livet er sånn det er. du vil alltid være mammas lille jente. men i en annen setting. mammas lille jente som lever sitt eget liv.... Tradisjonell kristen, men ikke personlig kristen. Rart jeg har det sånn når alle andre i famlien min lever helt normale liv. Jeg har veldig lyst til å bare gå ut og møte noen, og bare la det stå til. Jeg syns det ikke er noe galt i å møte en å bli forelsket i, og at man ender opp med å ha sex til slutt. Det er bare koslig og fint, det, men når det gjelder meg så har jeg liksom ikke lov ...
Gjest otrivin Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Høres ikke ut som du er klar for et forhold hvis andre sin mening gjør at du ikke tør det.
Gjest evo6 Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 du må slutte og tenke du har ikke lov.. alt er lov så lenge det ikke er kriminelt. eller du SELV føler deg nedverdiget.... bor du i samme hus som din mor? om du bor alene. så må du begynne og leve.å bor du enda hjemme. kom deg vekk og lev livet ditt. nyt vært sekund...
Pialill Skrevet 3. oktober 2011 #14 Skrevet 3. oktober 2011 Hva med å drite i hva din mor sier? Mamma og pappa får ikke høre om hver mann jeg roter meg borti, først når det blir seriøst får de høre om det. Da har du vel fått såpass troen på mannen at du ikke bryr deg om hva hun sier uansett. Du kan jo og alltids prate med henne. Jeg har flere ganger sagt til foreldrene mine at de ikke har noe med å kommentere kjærlighetslivet mitt, det respekterer de fleste. Hvis ikke hun gjør det etter du har gitt beskjed en gang; si det igjen! 2
Gjest Purple Haze Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg synes det blir feil å skylde på moren din. Det er du som lar henne få denne makten over deg, og det er kun du som kan ta den makten tilbake. Du er snart 30 år, og det er veldig spesielt å la en forelder definere livet sitt på en slik måte når man er blitt såpass voksen. Du kan velge å la dette styre avgjørelsene dine resten av livet, eller du kan velge å ta kontroll og ansvar for ditt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #16 Skrevet 3. oktober 2011 Hva med i utgangspunktet å ikke si et ord til din mor da? Du kan la det falle noen ord dersom du forlover deg, gifter deg eller blir gravid. Utover det så trenger du jo overhode ikke å fortelle mor at du treffer menn.
Mr.Omg Skrevet 3. oktober 2011 #17 Skrevet 3. oktober 2011 Du må komme deg bort fra moren din. Fysisk og mentalt. Det hun driver med er en form for psykisk mishandling, snakket til deg som om du er et barn. Det virker ikke som om hun godtar at den lille jenta hennes har blitt voksen. Gå ut, møt menn, gjør det DU vil. Ikke si noe om dette til din mor. Og når du har fått deg ordentlig kjæreste så kan du ringe til moren din og si "jeg har kjæreste". Begynner hun med tullsnakket sitt så legger du på.
frøken_tralala Skrevet 3. oktober 2011 #18 Skrevet 3. oktober 2011 jeg synes det høres rart ut at du har latt moren din bestemme over kjærlighetslivet ditt over en så stor del av ditt voksne liv.. Du er 30 år! Voksen og forhåpentligvis i stand til å ta ansvar for ditt eget liv. Jeg mener du ikke kan klandre moren din, eller noen andre for den saks skyld, for at du ikke har tatt skrittet frem og fått deg en kjæreste. Tror du må ta det på din egen kappe. Moren din og alle andre har måttet godta det etterhvert uansett om du hadde fått deg kjæreste, og vent seg til det, og det hele hadde gått over etter en stund. I stedet har du gått og føyet deg etter deres ønsker og redsler, og satt dit eget liv til side for å gjøre DEM fornøyde. Det finnes ingenting med det som er riktig. Hva med barn? Vil ikke moren din ha barnebarn? Det er ikke akkurat som at du kan lage de alene heller.. Lev livet ditt du, og innse at du er voksen nå!
Gjest Katten. Skrevet 5. oktober 2011 #19 Skrevet 5. oktober 2011 Kjente panikken og angsten komme. Kom deg vekk fra henne. Bryt kontakten. Dere, i lag, vil skremme vekk ethvert mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå