IsaCathrine Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Uff, litt vanskelig og sårt tema dette. Jeg har de siste årene vært i flere ymse forhold, men ingen som jeg har sett på (i ettertid i alle fall) som virkelige kjærester av diverse grunner. Nå har jeg møtt en ny fyr. Vi møttes på en datingside, og møttes ganske kjapt. Liker han veldig godt, og vi trives godt sammen. Samtidig er de rette følelsene liksom ikke helt der. Men jeg har heller aldri opplevd "de følelsene", så jeg vet liksom ikke helt hva som er normalt. Dette med "kjærlighet ved første blikk" er jo omdiskutert om i det hele tatt er mulig, men hvor lang tid er det normalt at det tar før kjærligheten kommer?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Uff, litt vanskelig og sårt tema dette. Jeg har de siste årene vært i flere ymse forhold, men ingen som jeg har sett på (i ettertid i alle fall) som virkelige kjærester av diverse grunner. Nå har jeg møtt en ny fyr. Vi møttes på en datingside, og møttes ganske kjapt. Liker han veldig godt, og vi trives godt sammen. Samtidig er de rette følelsene liksom ikke helt der. Men jeg har heller aldri opplevd "de følelsene", så jeg vet liksom ikke helt hva som er normalt. Dette med "kjærlighet ved første blikk" er jo omdiskutert om i det hele tatt er mulig, men hvor lang tid er det normalt at det tar før kjærligheten kommer? Denne tråden var jo ganske lik min! Jeg har så lyst å vere dødsforelsket, og føler ikke jeg er det i min date! Har jo hørt om folk som blir forelsket etter hvert, men likevel.. Har en sex venn deri mot, og han er jeg såååååååå betatt av... Skal ikke vere lett ihvertfall
IsaCathrine Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Ja, det er den forelskelsesfølelsen som mangler, men hvor lenge skal man vente på den? Kommer den etter hvert? Føler også vi er gode venner, og trives kjempegodt sammen, men ikke heeelt som kjærester. Håper jo veldig at folk skal si at det er normalt, for jeg vil så gjerne ha en kjæreste, men er redd det ikke er slik det skal være. Merker at jeg tenker på han konstant, samtidig så savner jeg han ikke om vi ikke kan ses på noen dager. Innimellom blir det heller litt for mye "være sammen". Tenker at det har med at jeg er vant til å være for meg selv, vant til å gjøre mine ting, og trives egentlig med det. Meen, åh, jeg vil så gjerne!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Denne tråden var jo ganske lik min! Jeg har så lyst å vere dødsforelsket, og føler ikke jeg er det i min date! Har jo hørt om folk som blir forelsket etter hvert, men likevel.. Har en sex venn deri mot, og han er jeg såååååååå betatt av... Skal ikke vere lett ihvertfall Tipper daten din er litt for pusete
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Tipper daten din er litt for pusete Bingo!!!!! Verdens snilleste men ja... Skulle selvfølgelig ønske jeg følte den samme tiltrekkelsen som han andre!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Bingo!!!!! Verdens snilleste men ja... Skulle selvfølgelig ønske jeg følte den samme tiltrekkelsen som han andre! Det er jo nettopp derfor du ikke føler tiltrekning: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=591761&pid=9758952&st=0&#entry9758952
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Dette ønsker jeg også litt synspunkter og erfaringer på!
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Jeg ble ikke forelsket i nåværende før vi hadde vært bestevenner i 1,5 år, mens med eksen var det kjærleik ved første blikk. Haha. Varierer nok.
Satsuma Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Jeg ble ikke forelsket i nåværende før vi hadde vært bestevenner i 1,5 år, mens med eksen var det kjærleik ved første blikk. Haha. Varierer nok. Sammer her. Men ville aldri gått tilbake til eksen.
Steinar40 Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Jeg ble ikke forelsket i nåværende før vi hadde vært bestevenner i 1,5 år, mens med eksen var det kjærleik ved første blikk. Haha. Varierer nok. Du må ikke blande i sammen forelskelse og kjærlighet.
Gjest otrivin Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Du må ikke blande i sammen forelskelse og kjærlighet. Betatt da, men generelt følelser siden det var det hun snakket om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå