AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ett lite, eller dvs stort, dilemma! Jeg har vært singel i mange år og er nå 26 år. Har nå vært på en date med en som ser ut til å like meg veldig godt! Er veldig usikker på hva jeg føler, ikke følt noe gnisninger enna men har likevel valgt å gi han en sjanse til. Syns det er veldig vanskelig. Jeg VIL finne meg noen, redd for å ende opp alene og er lei av singellivet. Men så må man vere forelsket også, eller jeg vil ihvertfall det.. Hva gjør jeg? gi han en sjanse eller vere alene....?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Gnisninger eller gnister? Stooor forskjell!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Gnisninger eller gnister? Stooor forskjell! Hva er forskjellen? sommerfugler i magen kan jeg heller si da, tiltrekkelse, alle de følelsene liksom!
IsaCathrine Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Har ingen gode råd, men føler med deg, siden jeg er i en ganske lik situasjon selv!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Gnisninger mellom to personer betyr at de ikke går særlig godt overens. Mens gnister betyr jo at der er kjemi, at man har sommerfugler i magen, som du skriver
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Har ingen gode råd, men føler med deg, siden jeg er i en ganske lik situasjon selv! er vanskelig, er det for mye å håpe på en ordentlig forelskelse?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Gnisninger mellom to personer betyr at de ikke går særlig godt overens. Mens gnister betyr jo at der er kjemi, at man har sommerfugler i magen, som du skriver hehe ok, gnister var kanskje mer riktig da
#sober# Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Jeg har vært sammen med noen jeg ikke ble forelsket i. Etterhvert begynte jeg jo å elske ham og vi hadde det veldig bra sammen- men som bestevenner. Og det var det, dessverre, men dere kan jo ha mer flaks.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 hehe ok, gnister var kanskje mer riktig da Hehe godt Gi han litt mer tid. Men ikke bli sammen med han om du ikke er forelska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå