Gjest Glammy Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Hjælp! Jeg vil leke også klarer jeg ikke å logge meg inn! Er jeg blitt landsforvist fra formuet? Er det noen som har konspirert mot meg når jeg har vært borte??? Er jeg stemt hjem????? AAArgh!!! :x Jeg må ha trøst og hjelp, nå... Trenger å leke litt! SÅ mye piss på jobben og sånn... Dobbelt ARGHR!
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Spis deg en trøste sjokolade, hjelper på humøret har jeg hørt....
Gjest Glammy Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 :o SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snerr! Her er det et mannfolk som har svart på tråden min, og da håper jeg selvsagt at jeg skal få litt datakyndig hjelp! Men neida, SJOKOLADE!!!!!!!!! AAAAAAAAAAA! :x Mens og datapissetrøbbel, ikke dagen idag, ikke dagen. PS, plassen din i sekta henger i en tyyyyynnn tråd, min kjære visitt :evil:
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Jaja, er jo bare en luremus sekt. Har jo ikke blitt noe mere kjøtt på kølla etter at jeg ble medlem der, tørke ennå. Har ikke sett noen som har bollet der. Har prøvd så godt jeg kan å være den som tar iniativ, bryte isen liksom. :-? Hmmmmm Men, ok ! Hvorfor du ikke får logget deg inn ? Kanskje fordi du er i en sånn emosjonell tilstand nå, med pms og greier at du har tastet passordet feil. Hva med kanskje å gå på verktøy - alternativer for internett - og slette alle informasjonskapsler. Så kan du prøve å logge deg på igjen... kanskje det hjelper... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Kan jo ikke regne med å få sex når den Yppigste Prestinna er fraværende, kjære du! Nå prøver jeg det du sa, og rasler med voodoo-greiene mine og håper jeg får logga på! PMS, er før du får mensen. Jeg har mensen :x Og det er mye verre. Tenk hvordan du hadde følt deg hvis du hadde blødd uten stopp i dagesvis... er så ekkelt atte... Må ha TRØØØØØST
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Trodde det var mange av dere som fikk et sånn søt sug før og under mensen. Er jo ganske skummelt at Dere kan blø på dagesvis og allikevel overleve... :hår: Her skal du få en skikkelig omgang med trøst !! :kysse: :klem2: :trøste:
LilleBille Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Kan'ke hjelpe.. på annen måte enn å si at vi savner deg masse!!!! :trøste: :blomst_opp: MEN SÅNN GÅR DET NÅR DU TAR FERIE ELLER SVIKTER OSS
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 :o SVIKTER, BIlle, SVIKTER???? HAH! Kveldis, tror trøsten hjalp, jeg, se her har du meg. Back og happy... Eller, hm la oss si back! Da bør vel sekten røskes tak i, tenker jeg.... Tuuuuuuusen takk for trøst! Godt med litt kos, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå