Gå til innhold

Gode sko til dansing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Nærmer seg sakte men sikkert vinter og julesesong med en del fester der det gjerne blir dansing (swing osv, ikke discodans altså ;))

Trenger litt hjelp til å finne noen sko som er fine og passer til kjole men også sitter bra på foten når man skal danse.

Helst i fargen svart.

Og høye hæler.

Bruker en del svarte kjoler og svart strømpebukse om vinteren, så må helst passe til det også.

Mye å følge med på ;)

Blir kjempeglad for tips =D

Gjerne nettbutikk eller bilder som viser hvilke sko som er bra, så kan jeg se etter dem i butikk også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte pumps er aldri feil, heller ikke nude pumps.

Prøv i butikk, finn noen som er gode på foten din.

Selv syns jeg litt kraftig hæl er bedre å gå på over tid, men det kommer jo an på hvor vant du er til hæler.

Mange pumps du får kjøpt nå har jo litt platå, og da kan man jo ha litt høyre hæler uten at det bli vondt og slitsomt også :D

Skrevet

Sorte pumps er aldri feil, heller ikke nude pumps.

Prøv i butikk, finn noen som er gode på foten din.

Selv syns jeg litt kraftig hæl er bedre å gå på over tid, men det kommer jo an på hvor vant du er til hæler.

Mange pumps du får kjøpt nå har jo litt platå, og da kan man jo ha litt høyre hæler uten at det bli vondt og slitsomt også :D

Jeg prøvde pumps en gang i vår, men har så liten fot og ingen satt på! Ikke en gang str 36 som var det minste de hadde i butikken! Mine bein er nok ikke skapt for norske forhold :P

Men hvis jeg kommer over noen som passer, så kommer jeg til å kjøpe vanlige pumps, men har enda ikke funnet noen som er små nok..

Skrevet

Jeg tror Bianco i allefall har sko i 35, også enkelte andre skobutikker fører 35 :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Bianco i allefall har sko i 35, også enkelte andre skobutikker fører 35 :D

Takk for tipset, skal dra dit og se i morgen :)

Pumps hadde nok vært det beste, hadde de bare passet, men skal se der :)

Skrevet

Takk for link xtra_lilje :)

Var på dinsko på Byporten i Oslo idag, og der fant jeg et par vanlige sorte pumps som passet! Ble str 36. De hadde faktisk 35 også, men det ble litt for trangt i tåa.

Men de i 36 ble passelig med innleggssåle og sånn ekstra ting i hælen ;)

Skrevet

Åh, skulle ønske at Sørlandet hadde like godt utvalg av små størrelser! Kjipt å være liten... Men to tips; Ebay og asiatiske nettbutikker. Søk gjerne opp nettbutikken for å sjekke at det ikke er noe snusk først. Der har de alltid små størrelser. Litt kjipt at man ikke får sett dem før man kjøper, men til gjengjeld ofte noe billigere. Jeg var kjempeskeptisk fram til jeg fikk se alle de fine skoene til venninnen min med små bein, hun også. De var fra Japan og Kina (riktignok kjøpt der), og ofte umulig å se at de ikke kom fra butikken rett nedi gata. For tross alt, veldig mange sko blir produsert der fra før av og solgt her...

Skrevet

Åh, skulle ønske at Sørlandet hadde like godt utvalg av små størrelser! Kjipt å være liten... Men to tips; Ebay og asiatiske nettbutikker. Søk gjerne opp nettbutikken for å sjekke at det ikke er noe snusk først. Der har de alltid små størrelser. Litt kjipt at man ikke får sett dem før man kjøper, men til gjengjeld ofte noe billigere. Jeg var kjempeskeptisk fram til jeg fikk se alle de fine skoene til venninnen min med små bein, hun også. De var fra Japan og Kina (riktignok kjøpt der), og ofte umulig å se at de ikke kom fra butikken rett nedi gata. For tross alt, veldig mange sko blir produsert der fra før av og solgt her...

Takk for tips!

Et slit å ha små bein ja!

Mange fine sko på ebay ;)

Skrevet (endret)

Ikke at jeg danser så mye, men jeg mener du bør se etter en pumps laget i ekte skinn, ikke noe syntetisk. Så er dt viktig at den passer godt, heller i trangeste laget når du prøver, skinnsko utvider seg i bredden etter litt bruk.

Endret av Lise91
Skrevet

Takk for link! Rart jeg ikke fant den da jeg søkte på google!

Men kan man bruke åpne sko og strømpebukse? Blir jo en del strømpebukse-bruk nå som det nærmer seg vinter.

Ekte skinn er nok best ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...