Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble singel i mars, og det er spesielt én ting jeg lurer på! Hva gjør dere om kveldene (hverdagskveldene that is)?? Kjeder meg helt sykt mye for øyeblikket. Hva driver dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på KG, og jeg er ikke single ;)

Skrevet

Ble singel i mars, og det er spesielt én ting jeg lurer på! Hva gjør dere om kveldene (hverdagskveldene that is)?? Kjeder meg helt sykt mye for øyeblikket. Hva driver dere med?

Går ut å spiser eller inviterer venner på middag av og til, eller blir det litt trening, rydde litt i leigligheten, finne fram klær til dagen etter, lager en del hjemmelaget og sunt godteri for tiden, sitter mye på KG. Besøker også familien med jevne mellomrom. Er interessert i tips selv også, for begynner egentlig å gå tom for ideer.

Skrevet

Tv, msn, fb, går tur med bikkja, lager meg en god middag, finner noen oppskrifter jeg har lyst til å prøve ut.. hmm.. Men ja er drit kjedelig!

Skrevet

Jeg er ikke singel, men samboeren min er datanerd, så jeg føler meg litt singel på kveldene (game-tid), haha. Når jeg ikke jobber, så sitter jeg mye foran datan, leser bøker, spiller litt data, går ut å tar en øl eller kaffe med venninner/kompiser. Prøver også å få meg en teater eller kinotur med jevne mellomrom. Jeg er student da, så det skjer mye rart på kveldene som jeg kan dra på om jeg kjeder meg.

Skrevet

Trener, tid med min kjære, vaske klær, se film,se favoritt program,ut å spise,bake brød, sitter en del her jeg også :)

Skrevet

Er på datan eller ser på tv.

Noenganger begge deler (som nå)

Skrevet

Puuuuh, ser at flere her sliter med å finne ting å gjøre på kveldene, og at flere også ofte sitter med data og tv. Trodde jeg var en taper som følte meg ensom, kjeda meg, og satt på kg, så på tv, eller andre ting her som nevnt.

Ellers kan jeg nevne velvære tid, god dusj eller langt bad, pusse opp skrotten litt, prøve en ny frisyre eller noe. Stikke ut og jogge en tur, gjøre alle de tingene man vet man helst skulle gjort i går, brette tøy, henge opp klær, vaske badet osv..

Lese en bok, stikke ut med venner, sitte på data og chatte, lese morsomme sider på internett, spille dataspill eller tvspill.. joda, mye Enmannsmorro her :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg er ikke singel, men min kjære er veldig mye borte i ukedagene.

Jeg pleier å bake, planlegge handlelister, skrive lister over ting jeg burde gjøre, generelt mye listeskriving og planlegging om kvelden. Jeg ser noen episoder av serier jeg følger med på, leser en bok, trener, sitter litt på KG, har spillkveld med veninner, drikker litt vin, ser en god film med en kompis, spiller play station, går en tur, rydder i permer, skuffer, klesskap og andre steder som sjeldent blir ryddet, sorterer dvd'er, titter på oppskrifter og skriver enda mer på handlelisten, spiller et teit spill på fb, ser ut i luften, har en spakveld for meg selv..

Det var det jeg kom på nå som jeg har gjort de siste to ukene iallefall :gjeiper:

I kveld har jeg ryddet i ting som jeg satte i boden rett etter flytting, kastet det jeg ikke trenger og funnet plass til det meste andre.

Edit: Jeg synes egentlig ikke det er så kjedelig å være alene, og føler meg ikke spesielt patetisk, tydelig at jeg er litt innadvendt :sjenert:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

KJEDER MEG...

Skrevet (endret)

Jeg er ikke singel, men i avstandsforhold - så er delvis singel :fnise:

Jeg bruker mye av kveldene mine på å lese, surfe, sitte på KG, facebook, se en serie, lese, kjede meg, vaske klær, kjede meg, lese, KG, surfe :sjenert: Jeg trener to- tre ganger i uken på kveldstid og etter det skjer det relativt lite hos meg. Kan sette på musikk, lese etc. Men stort sett går det i det samme ;)

Ikveld har jeg vært på trening, så nå har jeg dusjet og ligger på sengen og surfer, men jeg burde egentlig lese til eksamen... :sjenert:

Endret av Anuket
Skrevet

Nå er jeg rimelig sliten når jeg kommer hjem fra jobb og i tillegg så kommer jeg sent hjem pga pendling. På jobbdager er jeg bare hjemme. Jeg er på nett, ser på tv, spiller litt (Wii, Playstation og på nett), lager mat, ordner i heimen, pusler litt i hagen dersom været tillater det, leser, strikker, skravler i telefonen, trener.

Skrevet

Synes det lett kan bli ensformig på høsten når det blir kaldere og folk ikke lenger spør om parken og utepils etter jobb...

For et par år siden gikk jeg på symaskinkurs, i fjor var det ridekurs hele høst og vinter, og nå er det strikkings..

Anbefaler å prøve å lære noe nytt! Ellers går det endel tid på min kjære mac :fnise: Også starter jo seriesesongen på høsten da :)

Skrevet

trener, spiller, ser på tv/film, surfer på nettet osv. Også jobber jeg både dagvakter og kveldsvakter, så det blir ikke så mange ensomme kvelder hjemme :)

Skrevet

Hva er det liksom par gjør som er så annerledes? Ser de ikke på tv, leser de ikke bøker, rydder de ikke eller vasker badet?

Nei, de sitter nok bare og drikker rødvin, har dype samtaler, ser hverandre dypt inn i øynene og har sex et par ganger hver kveld. De kjeder seg nok aldri!

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Tv,internett,strikker,husarbeid,rydder,lager mat,har besøk.Er heldig og trives godt i mitt eget selskap så jeg kjeder meg veldig sjelden!

Skrevet

Hva er det liksom par gjør som er så annerledes? Ser de ikke på tv, leser de ikke bøker, rydder de ikke eller vasker badet?

Nei, de sitter nok bare og drikker rødvin, har dype samtaler, ser hverandre dypt inn i øynene og har sex et par ganger hver kveld. De kjeder seg nok aldri!

Hehe, det var ikke det jeg mente ;) Jeg vet at par gjør de samme tingene (har nylig blitt singel), men tro meg!! ALT føles veldig mye kjedeligere når man gjør det alene ;) Kjeder meg ikke med å se tv eller sitte på nett med en gang en annen person er her, det er bare stusselig å gjøre det meste alene. Selv om jeg setter stor pris på kvelder for meg selv også, bare det ikke blir for ofte :fnise:

Skrevet

må være hjemme, siden sønnen min ikke kan være hjemme alene ennå. Hadde sikkert vært hjemme likevel om jeg kunne stikke ut. Ikke så mye ork etter jobb likevel.

Ser på tv/dataen, rydder, planlegge neste dag.

Skrevet (endret)

Jeg lurer også på hva det er kjærestemennesker gjør på kveldene, som er så forskjellig fra singel-kvelder. Har dere sex hele tiden, eller? :gjeiper:

Jeg liker best å ha jobb om kvelden, og fri på formiddagen. Mye mer konstruktivt å finne på da.

Endret av Knirke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...