AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei! Er det greit/fint at man går i høye hæler når man er høy fra før? Jeg ser ofte kortere jenter som går i høye hæler, færre høye kvinner som gjør det. Jeg er 177 cm høy og jeg liker å gå med litt hæler i blant. Jeg har lange bein, så jeg synes det blir fint. Jeg bruker ikke noe særlig høy hæl da. Synes dere det er dumt å gå i hæler når man er høy, hva synes dere om det? Ser det ok/bra ut? *skal kjøpe meg noen nye sko med hæler hehe*
Gjest Solmåne Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Ja, det ser bra ut uansett høyde så lenge klarer å gå på de syns jeg
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Synes det ser veldig bra ut :-) Enig med Solmåne, så lenge man klarer å gå i skoene, ser høyhælte bra ut både på jenter under 1.60 og jenter over 1.80! :-)
Miki Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg syns helt ærlig at superhøye, supertynne, jenter ser helt snål ut i megahøye hæler.. Unnskyld.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Jeg syns helt ærlig at superhøye, supertynne, jenter ser helt snål ut i megahøye hæler.. Unnskyld. Det var ingen her som snakket om megahøye hæler.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Hei! Er det greit/fint at man går i høye hæler når man er høy fra før? Jeg ser ofte kortere jenter som går i høye hæler, færre høye kvinner som gjør det. Jeg er 177 cm høy og jeg liker å gå med litt hæler i blant. Jeg har lange bein, så jeg synes det blir fint. Jeg bruker ikke noe særlig høy hæl da. Synes dere det er dumt å gå i hæler når man er høy, hva synes dere om det? Ser det ok/bra ut? *skal kjøpe meg noen nye sko med hæler hehe* har akkuratt samme problemet! samme høyde her! elsker høye hæler men føler jeg blir altforhøy!
Gjest Raindrops Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg er omtrent 178, og går gjerne i høye hæler. Men jeg kjøper ikke akkurat de høyeste jeg ser Lave og moderate hæler er nok til å få frem milelange ben på meg iallefall, og jeg føler meg alt for høy hvis jeg har veldig høye. Jenter som er like høye eller høyere enn meg er kjempetøffe når de går i skikkelige høye hæler synes jeg! Dessuten ser det fantastisk ut. Tok lang tid før jeg ble tøff nok til å gå med hæler, etter en lang ungdomstid som ukomfortabel lyktestolpe :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Jeg er også høy og liker det kjempegodt! Jeg går i hæler ofte, ikke noe problem det ^^ Synes det er noe veldig elegant med høye jenter i hæler. Bruk det, du har en kjempefin høyde! ) MEN hva synes egentlig MENN om dette? Synes DERE at høye jenter ser bra ut i høye hæler? hoho, ble litt nysjerrig jeg ;P
HopelessFear Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Jeg er over 1.70 og har noen hæler som er 10 cm, men jeg føler meg bare som en giraff. Ser ikke så veldig stilig ut når jeg blir høyere enn typen på 1.80. Spørs veldig egentlig, men høye jenter (kanskje spesielt veldig tynne.) burde være mer forsiktig med å bruke høye hæler enn lavere jenter. Er vel ikke sexy å være en kjempe som stikker hodet over alle folka i salen?
Yme Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Høye jenter kan fint gå i høye hæler, uten at det er noe problem... Det er jenter som bryr seg om høyden. De vil at gutter skal være høyere enn dem selv... Gutter driter i om jenter er høye eller lave.
Gjest Solmåne Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Jeg er også høy og liker det kjempegodt! Jeg går i hæler ofte, ikke noe problem det ^^ Synes det er noe veldig elegant med høye jenter i hæler. Bruk det, du har en kjempefin høyde! ) MEN hva synes egentlig MENN om dette? Synes DERE at høye jenter ser bra ut i høye hæler? hoho, ble litt nysjerrig jeg ;P Ikke at jeg er mann, men ved hjelp av høye hæler så får man en mer rank holdning som kan gjøre at du ser slankere ut + du får mer spretten rumpe. Så jeg tror de fleste menn vil syns det er sexy.. men det er forsatt vesentlig at kvinnen klarer å gå med de høye hælene slik at det ikke blir en merkelig kroket gange
Gjest Setareh Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Det er fint noen ganger synes jeg:) Alle jenter kan gå med høye sko, de må bare velge den riktige høyden på hælen.
Gjest Setareh Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Høye jenter kan fint gå i høye hæler, uten at det er noe problem... Det er jenter som bryr seg om høyden. De vil at gutter skal være høyere enn dem selv... Gutter driter i om jenter er høye eller lave. Det tviler jeg på, Yme.
Yme Skrevet 26. september 2011 #14 Skrevet 26. september 2011 Det tviler jeg på, Yme. Mulig lave gutter med komplekser for høyden sin bryr seg om det, men jeg er veldig sikker på at de aller fleste gutter ikke bryr seg om det der.
Gjest Setareh Skrevet 26. september 2011 #15 Skrevet 26. september 2011 Mulig lave gutter med komplekser for høyden sin bryr seg om det, men jeg er veldig sikker på at de aller fleste gutter ikke bryr seg om det der. Haha:)Jeg er 160, har aldri følt meg lav, føler ikke at noen gutter bryr seg om det, men her på KG så virker det som om de fleste vil ha høye jenter! sukk..
Yme Skrevet 26. september 2011 #16 Skrevet 26. september 2011 Haha:)Jeg er 160, har aldri følt meg lav, føler ikke at noen gutter bryr seg om det, men her på KG så virker det som om de fleste vil ha høye jenter! sukk.. Det er ikke så mange gutter her da, så de utgjør ikke en veldig stor del av den mannlige befolkningen. Min oppfatning er at høyde absolutt ikke har noe å si for de aller fleste menn, så det er ikke noe problem, Setareh... Derimot er det mange høye jenter, som feks i tenne tråden, som syns det er dritt å være høy fordi de ikke kan gå med alle typer sko de måtte ønske, fordi de er redd for å bli for høye. 160 er en bra høyde, for da er det lett å klatre opp når jeg vil sitte på skuldrene dine
Gjest Setareh Skrevet 26. september 2011 #17 Skrevet 26. september 2011 Det er ikke så mange gutter her da, så de utgjør ikke en veldig stor del av den mannlige befolkningen. Min oppfatning er at høyde absolutt ikke har noe å si for de aller fleste menn, så det er ikke noe problem, Setareh... Derimot er det mange høye jenter, som feks i tenne tråden, som syns det er dritt å være høy fordi de ikke kan gå med alle typer sko de måtte ønske, fordi de er redd for å bli for høye. 160 er en bra høyde, for da er det lett å klatre opp når jeg vil sitte på skuldrene dine hahahahhaah! du er så søt!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #19 Skrevet 26. september 2011 Jenter som er høye ser mye bedre ut i høye hæler enn lavere jenter, mener nå jeg. Synes at kroppene til lavere personer forkortes ytterligere med hæler, spesielt overkroppen. 1
Gjest yojo Skrevet 26. september 2011 #20 Skrevet 26. september 2011 Jeg synes det er veldig lekkert med høye slanke jenter og høye hæler. Men krafige høye jenter i hæler derimot, er ikke pent, synes jeg da.. Er høy selv, men tør ikke bruke hæler. Er så lei av at folk kikker, eventuelt snakker til deg på byen...... Noe med selvfølelsen å gjøre kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå