AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg er dessverre den stolte innehaver av noen linjer og antydninger til poser under øynene i en alder av 27. Det er ikke mimikkrynker, ser mer ut som heng.. Behandler huden min bra, har alltid brukt gode produkter og solkremen er alltid på. Ser på mamma at det muligens er en liten genetisk brist her Så jeg vurderer å ta restylane, men er usikker på hvor jeg skal gjøre dette og hvordan det foregår? Er det noen som har noen steder de vil anbefale, i og rundt Oslo/Drammen? Ser de forskjellige klinikkene opererer med prislister, men litt vrient når jeg er usikker på hvor mye jeg trenger? Noen som har noen erfaringer? Har søkt, men finner stort sett bare tråder om restylane i lepper.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 men er ikke restylane noe som kun viekr for ett par mnd? jeg tenker at hvis jeg først skulle gjort noe emd det, ville jeg gjort noe litt mer varig?
LilleSol Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Dytter! Ingen som har erfaring eller kjenner noen som har?
Roxxy Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Dytter! Ingen som har erfaring eller kjenner noen som har? prøv å google det. Du finner nok noen blogger som har skrevet om sine erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå