Veslejinta Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg har klart å ha sex med en god venn og kollega av meg. Vi har begge visst at denne dagen kom til å komme. Han har også kjørt ganske langt for å komme til meg og overnatte. Jeg lurer egentlig på flere ting i dette emnet. Han kom til meg. Vi hadde da hatt sex i fylla en gang tidligere. Dette husket jeg som bra, ikke noe mer. Men da han kom på besøk var vi begge edru og kjemien i senga var knallbra. Vi lå i flere timer å snakket etterpå. Våknet opp dagen etter at han holdt rundt meg Problemet er at han har ei annen venninne, som også er en venninne av meg. Jeg har hatt mistanke om disse to en stund. (Før jeg og han tok skrittet til å ha sex.) Men han har alltid sagt æsj osv. når han har snakket om henne. Tidligere i dag fikk jeg bekreftet at de har hatt sex. (Dette var også før han og jeg hadde edru sex.) Men "venninnen" min kan finne på ting å si for å gjøre opp status. Hun aner ingen ting om mitt og hans forhold, og hun vet ikke at jeg vet. Hvordan kan jeg da finne ut om dette er sant, uten å spørre han direkte? Det som er grusomt er at vi skal dele seng til helgen. Men jeg må finne ut om han vil ha meg eller henne. Blir gal av dette. Hvem av dem lyver? Han sier han gjerne vil ha flere morgener med meg og at han aldri har følt det sånn ovenfor noen andre. Jeg trenger hjelp til å finne ut om han holder på med to samtidig! Hjelp
Steinar40 Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Hva i alle verden er det du trenger hjelp til når du har fått bekreftet at de har hatt sex? 1
Veslejinta Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Hva om hun lyver? Hun har jo ikke sagt det direkte til meg. Jeg har mine kilder, og kilden tror hun er upålitelig.
Snipa Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg skjønte ikke hvem som skal dele seng til helgen, alle tre? Uansett - betyr det noe da, at han kanskje eller kanskje ikke har hatt sex med hun andre? Nå er det deg, og han sier at han vil ha flere morgener med deg, hvorfor ikke tro på det?
Steinar40 Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Hva om hun lyver? Hun har jo ikke sagt det direkte til meg. Jeg har mine kilder, og kilden tror hun er upålitelig. Ja, da må du finne ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå