Gå til innhold

Nettverk - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte nettverk fra NextGentel for noen dager siden. Flytter over helga til den plassen hvor jeg har bestilt nettverk til. Men jeg så ikke at det kunne ta opp til 3-4 uker før vi fikk internett før jeg bestilte. Jeg lurer på hvor lang tid de som oftest bruker? Er det fullt mulig å få det raskere enn 3 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mange som har bestillt nett. I høysesonger, som rundt skolestart må du beregne lengre tid enn f.eks midt på sommeren. Når de sier det vil ta rundt 3-4 uker, bør du beregne dette. Du får en dato i posten om når det skal bli koblet opp.

Skrevet

Synd det ikke går an å sjekke hvor mange som har bestilt nettverk til en hver tid. Vil tro det ikke er så mange som har bestilt nettverk nå, men hva vet vel jeg.

Skrevet

Tja, du kan jo faktisk ikke sjekke om det er mange som skal reise på et fly, før du faktisk kommer inn i flyet selv osv.

Er nok mange som har bestillt, det er som regel trøkk fra slutten av sommeren og frem til rundt jul. Normal tid å venter er uansett 2 uker, minst. Det gjelder uansett om det er mange som venter eller ikke.

Grunnen til at det er sesong nå, er pga nytilflyttede mennesker, i form av f.eks studenter. Vi montører har helvettesuker i august, september og oktober.

Du burde ha fått/eller får et brev i posten hvor det står oppkoblingsdato, kommer ikke dette innen i løpet av ganske kort tid, bør du ringe NextGentel å etterlyse dette. Da det er nødvendig at du er hjemme på installasjonsdato, da dette er en nyoppkobling og ikke endring av operatør, hastighet eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...