Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 ...USAs forsvarsminister Donald Rumsfeld for denne uttalelsen i forbindelse med jakten på masseødeleggelsesvåpen i Irak : Meldinger som sier at det ikke har skjedd noe er alltid interessante for meg, fordi som vi vet, er det kjente, kjente faktorer, det er ting vi vet at vi vet, sa Rumsfeld på en pressekonferanse og fortsatte: Vi vet også at det er kjente ukjente faktorer, det vil si at vi vet det er ting vi ikke vet. Men der er også ukjente, ukjente faktorer, de vi ikke vet at vi ikke vet. Amazing... :klø: ps: Foot in mouth deles årlig ut av Britain's Plain English Campaign, for den mest diffuse uttalelsen gitt av en kjent person
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror unge Rumsfeld har tatt et intensivkurs i innskutte bisetninger hos alle bisetningers Mor; Gro Harlem Brundtland. Flink gutt, Donald! Jeg hadde også sans for trøsteprisen til Arnold Scwarzenegger for uttalelsen om at homofilt ekteskap helst bør være mellom mann og kvinne...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Jeg hadde også sans for trøsteprisen til Arnold Scwarzenegger for uttalelsen om at homofilt ekteskap helst bør være mellom mann og kvinne... verbal akrobatikk på et utsøkt nivå, spør du meg
MarianneE Skrevet 4. desember 2003 #5 Skrevet 4. desember 2003 Jeg hadde også sans for trøsteprisen til Arnold Scwarzenegger for uttalelsen om at homofilt ekteskap helst bør være mellom mann og kvinne...
jordbær Skrevet 4. desember 2003 #6 Skrevet 4. desember 2003 Jeg hadde også sans for trøsteprisen til Arnold Scwarzenegger for uttalelsen om at homofilt ekteskap helst bør være mellom mann og kvinne... Noen som gikk glipp av seksualundervisningen, kanskje? Ser dere. Det lønner seg å følge med i timene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå