AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei! Jeg har en essayoppgave på universitetet. Det var mye å velge mellom men jeg kan ikke så mye om politikken i landet hvor jeg studerer så jeg fant det tryggest å velge denne oppgaven: (dette er et "skrivefag") Compare and contrast two films which come from two different decades. Which one would you choose to keep if you could only have one? Hvilke to ville du valgt? Jeg føler det bør være to som har noen likheter over seg. Altså ikke feks Lion King - Face/off Noen tips?
malifika Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Tja... Kjæresten min er litt inn i film så han mener at filmen Braveheart og Rob roy er ganske like og lette å skulle sammenligne.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Compare and contrast two films which come from two different decades. Which one would you choose to keep if you could only have one? Tja... Kjæresten min er litt inn i film så han mener at filmen Braveheart og Rob roy er ganske like og lette å skulle sammenligne. Ser ikke ut som jeg kan velge disse... Æsj jeg har sittet på IMDB i timesvis og prøvd å finne noe lurt...River snart av meg håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå