AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Se her Hun var så fin på håret. Det er så tykt og flott! Skulle ønske jeg hadde så tykt og langt og fint hår som henne ... men det kan jeg bare drømme om Hvorfor er noen født med så fint hår, mens andre ikke? Kanskje jeg bør spise mer proteiner og fett? Har hørt at det hjelper 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Regner med at det er mye løshår innmellom der. 16
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Se her Hun var så fin på håret. Det er så tykt og flott! Skulle ønske jeg hadde så tykt og langt og fint hår som henne ... men det kan jeg bare drømme om Hvorfor er noen født med så fint hår, mens andre ikke? Kanskje jeg bør spise mer proteiner og fett? Har hørt at det hjelper Vet ikke om du prøver å leke ironisk her, men: Jeg tror det der er hairextensions. However, ønsker du tykt og sunt hår så kommer det nok innenfra; dvs vitaminer og næring. I tillegg er det veldig fint å ha gode shampoer og pleie til håret. 3
Gjest Silvermist Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Fotballfue meg her og fotballfrue meg der. Ugh og bah! 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Jeg for min del syns det ser ut som om hun har parykk på seg... 5
loffen Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Se her Hun var så fin på håret. Det er så tykt og flott! Skulle ønske jeg hadde så tykt og langt og fint hår som henne ... men det kan jeg bare drømme om :sukk:Hvorfor er noen født med så fint hår, mens andre ikke? Kanskje jeg bør spise mer proteiner og fett? Har hørt at det hjelper Jeg gidder ikke trykke på lenken din for å se på den dumme bloggen. Hun har jo ved flere anledninger fortalt selv at hun har extensions i håret. HUn er ikke født med det.. Å spise mer proteiner og fett hjelper neppe på noe annet enn å gi det for høyt kolestrol og tette blodårer. :gjeiper: 4
Antlers Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Du kan bare gå til frisøren, så ordner de med løshår til deg også, TS Synes fargen trekker ned for mye til at jeg kan kalle det fint. Det ser falskt/14is ut. Noen mørkere partier hadde virkelig gjort susen. 2
Kosemose Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner Kosemose, mod
challenger Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Hehe, skal godt gjøres å være født med extensions TS! Det er bare å punge ut med cash det så får du like "fint" hår som fotballfrue! Synes selv det håret hnnes ser utrolig falskt ut men... 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Bruk 30 000 spenn på å sveise på løshår hvert år, samt bruk ekstra løshår når du skal pynte deg ekstra, så får du håret til frua. 3
Gjest Silvermist Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Løshår, løsvipper, ekstra løshår i løshåret når man skal pynte seg ekstra ekstra mye, restylane, falske negler osv. osv. Det høres slitsomt ut å være så innmari fin! 12
Sugerøret Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 hm høres ut fra den beskrivelsen at damen ikke har noe faktisk som er ekte. samma egentlig.støtter ikke bloggen med å trykke meg inn der i alle fall..æsj
Yme Skrevet 26. september 2011 #14 Skrevet 26. september 2011 Hva er dette merkelige opphenget dere har med hu dama der? Forumet mysser av tråder om hu, og alt de inneholder er damer/jenter som forteller hvor teit hu er. Sært. 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #15 Skrevet 26. september 2011 Fin!? Hun kan iallefall rette seg opp når'a står. Hun pleier å stå med en knekk i knærne som ikke er så fin... Derimot synes jo lårmusklulaturen bedre når hun står sånn da, så kan jo være derfor. 1
muffin26 Skrevet 26. september 2011 #16 Skrevet 26. september 2011 GUUUUUUUUUD det jeg la merke til var ikke håret, men at det ser ut som om hun snart knekker sammen pga hun er så tynn. Håret er kjedlig selvom hun bruker flere tusen på det. 1
addict Skrevet 26. september 2011 #17 Skrevet 26. september 2011 jeg synes hun så ut som en transvestitt.............. leta etter bul i den latex-shortsen der... 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #18 Skrevet 26. september 2011 Herlighet, hold spydighetene for dere selv. 7
Kosemose Skrevet 26. september 2011 #19 Skrevet 26. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #20 Skrevet 26. september 2011 hahaha, artig at det var så få som ikke skjønte at denne tråden helt klart og tydelig er laget for å få frem irritasjon over fotballfrue! Artig lesing iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå