AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 hva er det med dere mannfolk som skal opplyse alle vennene deres om når dere runker? jeg som jente er ikke interessert i å høre om det. det føles som mas. og alt enkelte vil snakke om, er sex.. er drittlei. mister interessen med en gang
Gjest utoginn Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 hva er det med dere mannfolk som skal opplyse alle vennene deres om når dere runker? Hjelp, jeg har ikke mannlige venner, det er i alle fall ingen som forteller meg når de runker. Eller kanskje de ikke runker. Kan de være bare jeg i venneflokken som runker? Men det vet ikke de andre heller, for jeg forteller dem det ikke. Ikke si dette til noen da.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 jeg har 4-5 stykker.. det dreper alt. ellers er det etter 1. date at de opplyser meg om det.. at de ser på bilde av meg og gjør det.. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Gjest Katten. Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Merkelig. Stort sett ingen av mine venner informerer meg om når de koser med seg selv.
Yme Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 jeg har 4-5 stykker.. det dreper alt. ellers er det etter 1. date at de opplyser meg om det.. at de ser på bilde av meg og gjør det.. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Hah!! Du må være litt mer selektiv om hva slags folk du dater, for det er ikke normal oppførsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå