Gå til innhold

Han kommer ikke...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han kommer ikke når jeg suger, ei heller når jeg onanerer ham...og han kommer kun om han tar meg bakfra.

Noen råd - hjelp - hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakfra blir det trangere...

Skrevet

Bakfra blir det trangere...

Så er jeg vid som en låvedør, mener du. Fint det, men det forklarer ikke hvorfor han ikke kommer av suging. Det er jo trangt nok. Dessuten liker han at kvinnen er på topp, og vi merker begge friksjon og at han er der, så kan nok ikke være låvedørproblemet, dette.

Hardu andre teorier, kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Så er jeg vid som en låvedør, mener du. Fint det, men det forklarer ikke hvorfor han ikke kommer av suging. Det er jo trangt nok. Dessuten liker han at kvinnen er på topp, og vi merker begge friksjon og at han er der, så kan nok ikke være låvedørproblemet, dette.

Hardu andre teorier, kanskje?

Er du så sur og bitter på ham også?

Kanskje du er mer behagelig med munnen nedi puta.

• Liker 6
Skrevet

Dette var svært usaklig. Hadde vært fint om du kunne være mer konstruktiv.

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som du legger noe særlig i å suge ham, og gjøre det godt for han. Vi menn har faktisk litt antenner ute fra tid til annen vi også, og om du er tydelig stresset/irritert/uinteressert så lenge han ikke kommer, er det neimen ikke rart at han ikke kommer heller..

Skrevet

Det kan jo hende han blir ennå mer opphisset av å ta deg bak fra slik at han ikke klarer å kontrollere seg?

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Høres ikke ut som du legger noe særlig i å suge ham, og gjøre det godt for han.

Jeg mener at jeg legger mye i det.

Skrevet

TS her,

- Nei, er nok ikke det.

- Ja, kanskje det.

Skrevet

:skratte:

Kjempegøy, jo :skratte::ler::):)

Skrevet

Tja, er han som meg så kommer han sent.. Det kreves forspill, at en bruker litt mer tid og ikke minst er mer tolmodig med å finne hverandres punkter.

Tro meg, ufattelig irriterende for begge parter..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Han kommer ikke når jeg suger, ei heller når jeg onanerer ham...og han kommer kun om han tar meg bakfra.

Why fuck up tings that works??

Hvorfor må du problematisere rundt noe som strengt tatt ikke er et problem.

Jeg mener; slett ikke alle damer er dyktige på å suge. Enda færre evner å bruke hendene på en ok måte. Har dere bra sex når dere først puler? Hvis ja, hvorfor pipe om at han "bare" kommer når han tar deg bakfra?

Skulle tatt seg ut om jeg begynte å sutre fordi dama mi "bare" kommer når hun rir meg (det var kun et eksempel altså :lur:)

Skrevet

Noen kommer fort, andre kommer sent. Noen kommer aldri. Nyt det dere har, og ikke heng deg opp i detaljer. Det er ikke verre enn at dere kan avslutte bakfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...