Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nuske77
Skrevet

Glem aldri hvor mye lys du sprer, hvor mye hjelp du gir, hvor mange smil du henter frem og hvor mange hjerter du varmer ved å være akkurat som du er. Glad i deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuske77
Skrevet

Når stjernene skinner og himmelen er klar, tenk da hvor mange venner du har. Alle er glad i deg på vær sin måte og de som ikke er det, ja, de er meg en gåte....

Gjest Nuske77
Skrevet

VENNER er som stjerner... Du ser de ikke alltid, men du vet de er der...

Gjest Nuske77
Skrevet

Samtale mellom to kjekkaser i Karasjok: Ser du ho der borte? Dem kalle ho myggen. "Koffår de?" "Ho slutte ikke suge før du klabbe te'ho..."

Gjest Nuske77
Skrevet

Nonnen ble voldtatt av en jeger i skogen. Hva sier du nå når du kommer til klosteret? " At jeg ble voldtatt 2 ganger!" 2 ganger??? Hvis du gidder så....

Gjest Nuske77
Skrevet

Denne sms er fra toll- og skatte direktoratet. Vi er nå begynt å innkreve skatt for SEX, og vi vil derfor informere deg om at du skal ha penger tilbake!!

Gjest Nuske77
Skrevet

Samejenta sto på kne i snøen og ynket seg da den femte gutten i rad pulte henne... -hva er det? spurte guttene.-Er det ingen som har et par votter snufset jenta.

Gjest Nuske77
Skrevet

Hva Adam sa til Eva første gangen han ble kåt??? Hold litt avstand, jeg aner ikke hvor stor denne greia kan bli!!

Gjest Nuske77
Skrevet

2 venner pratet sammen.. Nå hvordan er ditt sexlivet? Ikke så bra - jeg får stønadssex. Stønadssex?? Ja du vet - litt hver måned og aldri nok til å leve av!!

Skrevet

Hun og han møttes på fest og havnet i sengen. Etter åtte sekunder var han ferdig. -Det gikk fort, sa hun overrasket. -Jajamen, sa han. Knulle, det kan jeg!!

Skrevet

Ei dama frå Austevoll var på bygdafest.

Ho våkna om morgonen utpå eit jorde,

og såg rett opp på jura til ei ku og sa: "Ein tå dåkk fira må kjøra meg heim."

Skrevet

Den ene marsboeren til den andre mens de ser ned på jorda:

- Vel, intelligent liv eller ikke?

Tja, de med hjerner virker ok.

De med testikler er jeg usikker på.

Skrevet

Den ene skamleppen til den andre: pølse og saus idag igjen.

Ta det med ro sa den andre, snart er det lørdag og da får vi tunge!

Skrevet

Pekka och Toivonen satt i sauna:

Neimen Pekka! Har du rakat dej der nede?

-Jaah, vil han inte stå, skal han for helvete inte ligga mjukt heller!

Skrevet

Og så den jeg er litt i tvil om jeg skal skrive, men her kommer den:

En nygift og dritfull same lå ute på vidda på bryllupsnatta.

Han strauk ømt over reinsskinnet og kviskra te sin kjære:

- E det di fetta, alt det her...

Skrevet

Good PERSON?

That's YOU!

Good Friend?

It's YOU again!

Good TASTE?

That's YOU!

Good WILL?

It's also YOU!

Good Looking?

Ahhh... piss off!

That's ME! :sjarmor:

Skrevet

Han visste ikke hvordan han skulle vise henne sin knøttlille penis, så i ly av mørket la han den i hennes hånd, hvorpå hun svarte: Nei takk, jeg røyker ikke.

Skrevet

To menn slåss, politiet spør om årsaken.

-Et ludder tilbød meg å trenge 2 cm inn for 50 kr, og så sparker den idioten meg i ræva, så nå skylder jeg 500!

Skrevet

Han sendte nakenbilde av lillekaren sin til sin nærsynte kjæreste. Hun svarer tilbake: æ syns ikke du kler den frisyren, for nesa du virke så lang...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...