Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ektemannen står i dusjen og runker da fruen kommer inn på badet og spør: ka i hælvete e det du hold på mæ?

Æ må vel fan mæ få lov te å vask kuken så fort æ vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værvarslinga for Finnmark:

Det er nå så kalt i Chippagura at russerhorene har begynt å suge kuk gratis for å få noe varmt i magen!

Skrevet

En neger kom ut fra akupunktur, han hadde glemt to nåler i panna. På bussen stirrer en dame. Har du aldri sett en neger, spør han. Jo, men aldri en radiostyrt!

Skrevet

En person som deg strør glede på sin vei, og lyser opp hverdagen for flere enn meg! Husk disse ord en dag du er lei, og at jeg for alltid vil bry meg om deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

verdens beste industriområde ligger under kvinnens nattkjole:

To meierier, et vannverk, et gasskraftverk og verdens minste fornøyelsespark

Gjest Anonymous
Skrevet

Det mest kompliserte, kirurgisk sett, ved en kjønnsskifteoperasjon fra å være mann til å bli kvinne, er ikke å montere fitta, men å få satt inn hønsehjernen..

Gjest Anonymous
Skrevet

Likheten mellom en middelaldrende mann og en spekepølse?

Begge består av 40% fett og 60% gammel gris..

Skrevet

:ler::ler:

Det sies at kondomer = sikker sex!

Det stemmer ikke, sa mannen. Nå har jeg hatt en på i 14 dager og har ENDA IKKE FÅTT MEG FITTE...!!

Skrevet

Når pungen er tom og kusa er full, da har du hatt et vellykket knull!

Men hvis pungen er full og ræva er sår, da burde du drukket litt mindre i går!!

Skrevet
:ler::ler:

Det sies at kondomer = sikker sex!

Det stemmer ikke, sa mannen. Nå har jeg hatt en på i 14 dager og har ENDA IKKE FÅTT MEG FITTE...!!

:hoho:

Skrevet

Hvorfor har samene så flate kukkhuer?

Jo, fordi de må klaske mygg når de runker på vidda!

Skrevet

Jeg har ei venninne som forer meg med de fleste grovisene. 8)

Gjest Abelone
Skrevet

En mann kommer hjem med kondomer med de olympiske ringer på: "I natt går jeg for gull!" Konene svarer: "Kan du ikke få sølv, og komme som nr. 2 for en gangs skyld?!?"

Gjest Abelone
Skrevet

Gubben kom på karneval kun iført et glass på pikken. Inne ble han spurt hva han var utkledt som. Brannvarsler! Knus glassen, dra i spaken, og jeg kommer!!

Gjest Abelone
Skrevet

Vet du hva høyden av kvinnelig ktåhet er?? Når hun setter seg på gulvet - og får vannplaning....

Gjest Nuske77
Skrevet

Har ikke kommet meg igjennom alle som ligger her enda da, men regner med at folk har vet på å gi beskjed om den allerede ligger her

~ ~ ~ ~ ~ ~

Blondinen børstet kjønnshårene med entannbørste. En kveld spurte kjæresten: "hvorfor gjør du det skatt?" Blondinen: Tannlegen sa jo mer man børster desto mindre hull.

Gjest Nuske77
Skrevet

Det er ikke pakker og mat som er best. Det er ikke gløggen som varmer mest, men en ting man ikke kan ta i... Tanken på dem man er glad i

Gjest Nuske77
Skrevet

Når kvinner venter på sex, er det som å vente på snø. De vet ikke hvor mange cm som kommer, og heller ikke hvor lenge den blir... Men glatt blir det!!!

Gjest Nuske77
Skrevet

Sender deg denne sommerfuglen som du kan ta å trøkke så jævlig langt oppi rævva di som du bare greier!! Nå er det vinter for faen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...