Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva får man om man parrer en ildflue med en faltlus? Fakkeltog rundt kuken og et forbannet godt arbeidslys!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi en klem og la den vandre - fra den ene til den andre - klemmen er god - det synes jeg - nettopp nå er klemmen hos deg! God jul fra meg.... :-)

Skrevet

Raner i sædbanken: -Drikk 1 dl sperm! Skremt drikker hun...Raneren tar av seg masken, det er hennes mann som sier: -Der ser du! Du kan hvis du vil!

Skrevet

Jag är inte lika sterk som Arnold, jag är inte lika snygg som Mel Gibson och inte lika sexy som Brad Pitt. Men jag slickar lika bra som Lassie!

Skrevet

Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen? Fordi bjellene faller ned over rompehullet og stenger for ventilasjonen!

Skrevet

Det er mye ståk i disse førjulstider. Jo nærmere jul, jo mere ståk. Derfor har den siste uken før jul fått navnet STÅKUKEN.

Skrevet

En 36 år gammel neger kunne få oppfylt 3 ønsker: Han ønsket å bli hvit, ha varmt klima og mye fitte....vips så var han en tampong!

Skrevet

Kvinnelig kunde: hvorfor er denne lille håndvesken så dyr? Ekspeditøren: den er laget i KUKSKINN - gnir du på den blir den reisebag...

Skrevet

Olga på kondomeriet: -Kor har dokker dildoan?

-Der nede til høyre.

-Fint, æ tar den røde, den passe sekkert.

-Den er ikke til salgs, det er pulverapparatet....

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Dette var morsomt!!!

Lilletrollet

Skrevet

Må det nye året bli fint, et koselig minne. Må alle problemer bli små og forsvinne. Må alt hva du gjør bli til det som du vil. Det har du fortjent fordi du er til. GODT NYTTÅR!

Skrevet

Oppe på himlen så luftig og lett, sitter en engel på en KJEMPE-rakett! Den er tent på og sendt opp av meg, og engelen brøler GODT NYTTÅR til deg!

Skrevet

Se ut og finn en stjerne. Den blinker der ute, langt i det fjerne! Det er et signal som er i fra meg, med ønske om et riktig godt nyttår til deg!!

Skrevet

Det brant på Stortinget. Kvinner og barn først, ropte Siv Jensen. Fuck the children, sa Carl I Hagen. Rekker vi det da, sa Terje Søviknes....

Skrevet

Dama hadde vært på dildo-party og kom hjem til gubben. Hadde de noe som ligner på den jeg har i buksa, spurte han. Ja, men de ble solgt som Q-tips, svarte hun....

Skrevet

Faren: Om en måned kommer storken med en bror til deg. Sønnen kaster fra seg legoen og sier: Fy faen pappa.....byen e full av fitte og du puler fugler!!

Skrevet

Hva er galt med mobilen din?

Jeg prøver å ringe, men så kommer en stemme som sier:

Abbonenten du søker har sex nå, vennligst vent på din tur...

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Ler meg skakk!

Skrevet

Vet du hva "erotisk-rulett" er? :o

Det er når en gubbe stenges inne i et mørkt rom,med 10 nakne kvinnfolk,og en av dem er svigermor....... :hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...