Gjest Meg Skrevet 8. desember 2003 #21 Skrevet 8. desember 2003 Du skulle kalt denne tråden Elin's groviser eller noe sånt :o
Gjest Meg Skrevet 8. desember 2003 #22 Skrevet 8. desember 2003 Fikk en i dag jeg også forresten: Pressemelding: "Dronning Sonja er lagt inn på Rikshospitalet med blodsmak i munn..."
Cinnamon Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #23 Skrevet 10. desember 2003 Hva er forskjellen på synd og skam?? Det er synd å stikke den inn og det er skam å trekke den ut!
Cinnamon Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #24 Skrevet 10. desember 2003 En hiv-positiv homse er hos legen: drikk 5 liter motorolje og spis 4 kg sjokolade, sier legen. Blir jeg frisk da? Nei, men da skjønner du hva ræva skal brukes til!
Cinnamon Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #26 Skrevet 12. desember 2003 Dikt av Arne Hjeltnes: Oppi Valdres i bratte bakkji, der bur ei jenta med stutte stakkji, unde stakkji der bur ei mus, som guta bruka som redskapshus!
Cinnamon Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #27 Skrevet 16. desember 2003 Vi bekrefter å ha mottatt deres søknad som prostituert. Vi beklager å måtte informere om at de ikke har fått jobben, da vi søker en med mindre erfaring!
Cinnamon Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #28 Skrevet 16. desember 2003 3 mus satt og skrøt: 1-jeg er så tøff at jeg bruker musefella som benkpress. 2-jeg er så tøff at jeg drikker rottegift. Nr 3 gikk hjem for å pule katta.
Cinnamon Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #29 Skrevet 16. desember 2003 Sexlivet gjennom et parforhold kan forkortes til MMA. I starten: Morgen, Middag og Aften. Senere: Mars, Mai og August. Til sist: Muligens Midt i April...
Cinnamon Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #30 Skrevet 16. desember 2003 Tre grunner til å tatovere en 1000-lapp på kølla: Kvinner liker å ha penger i hånden. Menn liker å se penger vokse. Kvinner liker å bruke penger på seg selv.
Barbie Skrevet 18. desember 2003 #33 Skrevet 18. desember 2003 Unicef ringte og spurte om vi ville ha et negerbarn til jul. Det synes vi var et vanskelig spørsmål! Vi pleier jo normalt å ha ribbe. Hørt i kjøttdisken: "Det var lite reker i denne rekesalaten her!" "Ja", sa dama bak disken."Det er ikke mye pikk i picknikskinka heller."
Såpebobla Skrevet 18. desember 2003 #34 Skrevet 18. desember 2003 Han måtte være jævlig sulten, han som fant ut at de hvite tingene som kommer ut av ræva på høna kunne spises....
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #35 Skrevet 18. desember 2003 En liten gutt skrev til julenissen: Send meg en bror. Nissen skrev tilbake: Send meg din mor!
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #36 Skrevet 18. desember 2003 Gi meg en mann med utstrakte armer og sprikende ben, klar til å nytes, urørt og ren. Gi meg en rød eller grønn, eller blå, duftende deilig, med sukker på. Gi meg en føyelig, smidig, og bøyelig - en jeg kan ta i, hale og dra i, forme han til presis som jeg vil. En jeg kan kikke og slikke på, slikke og nyte i langsomme drag. Legge vekk - og ta igjen neste dag. Og når jeg omsider har slukt hele mannen henter jeg posen og tar frem en ny SEIGMANN.
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #37 Skrevet 18. desember 2003 Per skulle skrive dikt på rim i hjemmelekse. Han skrev: Jenta gikk i skogen og titta. Søen rakk å helt til knea. Rimer ikke, sa frøken. For lite snø, sa Per....
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #38 Skrevet 18. desember 2003 I denne søte juletid, er mannfolka helt ufarlige.... Staken står i vinduet, nøttene er knekt, og bjella henger på treet! God førjulstid!!
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #39 Skrevet 18. desember 2003 Mamma, hvilket møkkete dyr hadde du og pappa på rommet i natt? Møkkete dyr, hva mener du med det?? Jo, jeg hørte du ropte: Å gud, ikke la det gå på lakenet....!
Gjest Abelone Skrevet 18. desember 2003 #40 Skrevet 18. desember 2003 Dette er muligens min siste sms. Jeg er kidnappet av Aliens, og de vil ha sex hele tida.. Skal jeg be dem hente deg også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå