Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Inspirert av Bippens sms & vitsefengsel fikk jeg lyst å starte min egen sms-tråd. Første bidrag: En høne jaget av en hane tenker: hvis jeg stopper knuller han meg og alle tror jeg er hore. Hvis jeg springer blir det ikke noe på meg. Best at jeg ramler!
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2003 Hva gjør man med en pike som har hodepine? Man setter en paracet bak forhuden og sier: "Vil du ha en sugetablett eller en stikkpille...?
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2003 De 4 verste sidene ved å være penis: 1. Du har hull i hodet. 2. Din beste venn er ei fitte. 3. Din nabo er et rasshøl. 4. Hver gang du blir kåt, kaster du opp.
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2003 Ektemannen står i dusjen og runker da fruen kommer inn på badet og spør: ka i hælvete e det du hold på mæ? Æ må vel få lov te å vask kuken så fort æ vil!
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2003 En fyr sjekket opp ei dame, fikk à med hjem, rev av klærne, oppdager nyraka mus og utbryter: "Ikke noe ull?" Jenta svarer:"Skal du strikke eller pule?"
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2003 Diskusjon mellom to skamlepper: det er rart vi enda henger sammen, sier den ene. Ja, i hvertfall etter så mye kødd som det har vært mellom oss to!!
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 :o bare frekke vitser jo noe jeg kan sende videre til mine frekke vennner
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2003 OK, en litt finere en da.... Hele uka er man full! Man-tors er man forventningsfull, fre-lør er man beautiful og søn er man skamfull....
Irka Skrevet 3. desember 2003 #10 Skrevet 3. desember 2003 Det gjelder å komme først til skolen. Da får du pult. Ole kom for sent, men fikk stå i gangen. Tor kom derimot først, og fikk pult fire bakfra ved vindusrekka. :o
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2003 Den har ikke jeg hørt før.... Sex er bedre enn fotball; det er lov å bruke hendene, ingen pauser, banen er like god om vinteren, du kan velge motstander, og du kan slappe av etter scoring!
Irka Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 Så enig, så enig.. -Hei, vi er sædcellene Bjarne og Ronny. Kan dere fortelle oss korteste veien til egget? -Nei, vi heter Karius og Baktus. Vi bare jobber her ...
Cinnamon Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2003 3 sædceller spiller poker i en skjede. Plutselig reiser den ene seg og roper: "nå gidder jeg ikke mere, det kommer hele tiden en skallet fyr og glor i mine kort!
Cinnamon Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2003 Hvordan ser en vagina ut? Før sex: som en rød rose med deilige blader og en herlig duft. Etter sex: har du noen gang sett en bulldog spise majones??
Cinnamon Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2003 Pressemelding: Snehvit savnet, sist sett ridende på Pinochios nese, skrikende : LYV, LYV DIN LILLE DRITT!
Irka Skrevet 8. desember 2003 #17 Skrevet 8. desember 2003 Alle vet at Nidarosdomen er den største kirken i Norge. Men vet dere hvilken som er den minste? Jo, det er kondomen... Det er ståplass til en og bjeller på utsiden!
Cinnamon Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2003 Mannen og kona ligger i sengen, mannen sier: sug meg. Kona svarer: jeg er så sliten i kveld, kan du ikke runke i et glass så drikker jeg det i morgen? :-?
Cinnamon Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2003 Kona kom hjem og fant gubben i senga med en dverg. Ditt svin! Du lovte meg at du aldri skulle være utro mer. Men herregud, ser du ikke at jeg trapper ned....
Cinnamon Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #20 Skrevet 8. desember 2003 Send denne sms til 1 du elsker, 1 venn, 1 du vil knulle, 1 du savner, 1 kollega, 1 homse, 1 lespe, 1 kødd, 1 fyllesvin, og nå kan du lure på hvorfor du fikk denne.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå