AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg begynner i ny jobb i morgen og grugleder meg noe vanvittig. Dette er en vanlig butikkjobb, men det er alltid like spennende og skremmende å begynne i ny jobb, uansett hva det er. Sitter her og lurer på hvordan det kommer til å bli, om det er stressende, om det er gode og snille medarbeidere osv. Hvordan er det virkelig å jobbe i butikk? Jeg bekymrer meg nok uten grunn og kommer sikkert til å være dødsnervøs, men det hadde vært kjempe godt med litt gode råd!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Hva slags butikk er det da? Matbutikk eller?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Nå er du sikkert i gang i butikken og har funnet ut at det er mye å sette seg inn i. Sånn synes i hvert fall jeg det er med en gang, men etter hvert så glir alt så mye lettere. Og det er sosialt og hyggelig å jobbe i klesbutikk, i hvert fall hvis man lærer seg raskt at man tar de kundene som ikke er hyggelige med en klype salt og bare smiler uansett. Stort sett er det heldigvis veldig hyggelige kunder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå