AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg er veldig glad i saltstenger, og lurer på om det kan spille inn på vekten dersom jeg spise det hver dag. Er snakk om moderate mengder, 1 porsjon = 20 gram, eller 15 stenger om du vil Det samme gjelder nøtter. Vet at man kan spise det hver dag i moderate mengder, men så var det nå det enorme kcal - og fettinnholdet da. Nettopp nådd idealvekten, vil jo gjerne bli der
Britt Banditt Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Etter litt googling kommer jeg frem til at 20 gram saltstenger=75 kalorier. Tror du kan slappe helt av Det kommer jo såklart an på hva du spiser ellers, men de få saltstengene der har nok ingenting å si.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Om du erstatter et mellommåltid med saltstengene/liten neve nøtter så burde det gå fint. Vær da obs på at 15 saltstengene vil tilsvare ca halve den neven med nøtter.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Høres bra ut Får håpe jeg klarer å begrense meg da :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå