kurt Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Det hender av og til jeg får veldig lyst på sex når min samboer har mensen. Da har jeg foreslått at hun kan bruke hånden og "dra den av" for meg. Dette vil hun imidlertid ikke da hun synes det virker unaturlig og galt. Jeg skjønner ikke dette og ville ikke hatt noe imot å tilfredsstille henne med fingre eller tunge uten at jeg fikk noe utbytte. Hun sier at hun tror dette gjelder for de fleste kvinner, noe jeg stiller meg tvilende til. Hvordan er det med dere damer? Har dere motforestillinger når det gjelder å tilfredsstille deres partner med hånden eller munnen, uten at dere selv får tilfredsstillelse?
HopelessFear Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg gjør det veldig mye, har ingenting imot det heller.
lille-lure Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 he he he.. som min samboer sier nå som jeg er gravid og sex er et ikke tema ( føler han dytter alt opp i halsen min ) " du river at meg tissen min du". Jeg finner det SVÆRT tilfredstillende å runke kjæresten min uten at noe mere skjer. Hender jeg tar på meg selv etterpå. Men jeg DIGGER når jeg tar på han og jeg ser hvor hard han blir, ser de små jokkene han får med hoftene sine når han ligger der og klamrer hendene ned i madrassen. Eller for å snakke om når det er like før han kommer og han begynner å puste høyere og mer intens.
Gjest loveli Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Må man ALLTID få noe igjen da? Så kjedelig? Noen ganger bare gir man, andre ganger bare tar man. Så er man likestilte resten av gangene. Alt til sin tid. Kjip dame du har!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Hvordan er det med dere damer? Har dere motforestillinger når det gjelder å tilfredsstille deres partner med hånden eller munnen, uten at dere selv får tilfredsstillelse? Nei, absolutt ikke. Det å kunne gi mannen min den nytelsen, uansett om det er BJ eller HJ, er en tilfredstillelse for meg. Jeg elsker å gjøre det, og jeg elsker at mannen min elsker det. Uansett om jeg får noe tilbake eller ei. For min del er det en del av sexen, uansett om det er alene eller som forspill/pause/avslutning.
Cathrine88 Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Nei. Men dersom din samboer er en av de uheldige damene som knapt klarer å bevege seg pga sterke menssmerter, så er det jo forståelig.
kurt Skrevet 26. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2011 Nei. Men dersom din samboer er en av de uheldige damene som knapt klarer å bevege seg pga sterke menssmerter, så er det jo forståelig. Det har ingenting med smerter å gjøre. Hun finner det dessverre bare unaturlig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Hvordan er det med dere damer? Har dere motforestillinger når det gjelder å tilfredsstille deres partner med hånden eller munnen, uten at dere selv får tilfredsstillelse? Er enig med din samboer: syns det blir veldig feil å "dra den" og gjøre den jobben mannen vanligvis selv gjør når han er alene... Det er så lite følsomt av mannen... 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Det har ingenting med smerter å gjøre. Hun finner det dessverre bare unaturlig. Det er hun ikke alene om! Syns du høres umoden ut. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Jeg gjør det ganske ofte for kjæresten min, ser ikke noe galt i det. Vi har litt forskjellig rytme, han er ofte veldig kåt om morgenen, mens jeg hater sex om morgenen. Så da hender det at jeg bare tilfredstiller han med hendene Jeg liker det egentlig ganske godt også. Syns det er fint å kunne gjøre sånt, og ikke alltid kreve noe tilbake.
Gjesten Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Jeg har ofte gjort det for exer når jeg har hatt mensen, men det må sies at jeg anser det som mild tortur. Jeg blir kjempekåt av å suge ham/ronke ham, og når jeg da ikke kan ha sex selv, blir det helt grusomt etterhvert
edderkoppdame Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Har ingen motforestillinger - jeg gjør det f.eks når jeg har mensen og det er jeg som tilbyr det ikke han som spør. Synes det er greit å yte litt ekstra, på lik linje med massasje, middag, klø på ryggen osv. Eksen fikk også ekstraservive ofte rett etter vi fikk barn og jeg ikke kunne ha sex på noen uker. Dessverre klaget han litt over at han ikke fikk pule og satte etter min mening ikke tilstrekkelig nok pris på det, men det er en annen historie
muesli Skrevet 26. september 2011 #14 Skrevet 26. september 2011 Hvordan er det med dere damer? Har dere motforestillinger når det gjelder å tilfredsstille deres partner med hånden eller munnen, uten at dere selv får tilfredsstillelse? Har ingen motforestillinger mot dette. Både blow- og handjob er noko som skjer ofte her, uten at det blir noko meir enn det. Einaste eg "krever" i retur, er at det av og til er min tur til å bare nyte
Eudyptula Skrevet 26. september 2011 #15 Skrevet 26. september 2011 Nei, det gjør jeg gjerne. Orker jeg ikke full pakke, er da det det miste jeg kan gjøre
Caramelle Skrevet 26. september 2011 #16 Skrevet 26. september 2011 (endret) For aa vaere helt aerlig saa overasker deg meg litt at det faktisk er noedvendig aa spoerre om saant :-( Det er liksom ingenting aa hente paa aa vaere saa prippen, bare aa tape synes jeg. Det skjer ofte her i huset og med andre ord. Endret 26. september 2011 av Caramelle
edderkoppdame Skrevet 26. september 2011 #17 Skrevet 26. september 2011 Har ingen motforestillinger mot dette. Både blow- og handjob er noko som skjer ofte her, uten at det blir noko meir enn det. Einaste eg "krever" i retur, er at det av og til er min tur til å bare nyte Åh, det har jeg ikke tenkt på, min pleier bare å stikke til meg en tusing, evt rydde kjøkkenet når han er blakk...
muesli Skrevet 27. september 2011 #18 Skrevet 27. september 2011 Åh, det har jeg ikke tenkt på, min pleier bare å stikke til meg en tusing, evt rydde kjøkkenet når han er blakk... Funker jo det og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå