Gå til innhold

Indoor paintball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!!

Jeg skal på indoor paintball på MegaZone i kveld med jobben, og må tilstå at jeg gruer meg litt. Har aldri vært med på paintball før, og min eneste assosiasjon til paintball (basert på erfaringer fra andre) er ordet AU.

I tillegg får jeg blåmerker bare noen ser litt hardt på meg omtrent.

Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan redusere "skadene" mest mulig i kveld? Har hørt at polstrede klær er smart, men jeg har selvfølgelig ikke det. Funker det med lag-på-lag med litt tykke klær (ullgensere, collegegensere osv)?

Andre tips?

(det å feige ut og si "jeg vil ikke være med" er ingen option)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke de har gjort om på hele opplegget der så er det laserpistoler du skyter med på Megazone og de gjør ikke vondt. Pga. av at det er inne og du løper mye så er det best å IKKE ha på seg så mye klær.

Skrevet
Hvis ikke de har gjort om på hele opplegget der så er det laserpistoler du skyter med på Megazone og de gjør ikke vondt. Pga. av at det er inne og du løper mye så er det best å IKKE ha på seg så mye klær.

Det var den tabben jeg gjorde, Punky!

Så fort jeg hørte MegaZone gikk jeg ut fra at det var laserpistoler, som jeg har vært med på mange ganger før og synes er dødskuult, men nå har de begynt med noe nytt visstnok; indoor paintball (se www.indoorpaintball.no).

Og da fikk jeg litt angst...... :(

Skrevet

Du kan godt prøve å ha på litt mye klær, regner med du får lånt noe der også som du kan ha utenpå. Men for GUDS SKYLD husk å ha på hansker! Det glemte jeg en gang, og fikk ei kule mellom knoklene (ja det er mulig å ha sånn uflaks) Det var ubeskrivelig vondt. Ha på deg lue, caps el. også, å få den i hodet er heller ikke kjempegodt. Paintball er vondt, men det er det som gjør det spennende.

Du kommer til å synes det er kjempegøy! :)

Skrevet

Har hørt noen si at det er lurt med hettegenser, hvor du kan snøre sammen hetta rundt hodet. Det er fint å ha polstring i bakhodet, fordi hjelmen dekker ikke der...

Amarone

Skrevet

Det var den tabben jeg gjorde, Punky!

Så fort jeg hørte MegaZone gikk jeg ut fra at det var laserpistoler, som jeg har vært med på mange ganger før og synes er dødskuult, men nå har de begynt med noe nytt visstnok; indoor paintball (se www.indoorpaintball.no).

Og da fikk jeg litt angst...... :(

Er det da slutt på lasern eller har dette kommet i tillegg? Nå har jeg ikke prøvd paintball - men jeg synes da laser er kulere.

Skrevet

De har laser i tillegg på MegaZone enda, men labyrinten er større (bygget om).

Paintball innendørs var en svett og vond opplevelse! Har noen saftige blåmerker, ja.

Skrevet

Skaff deg hirucid fort som fy, og smør på. Da slipper du de voldsomme blåmerkene. (Apoteker vare)

Husker ikke helt om det var Hirucid korrekt skrevet, men det er noe i den duren hehe

Skrevet

Litt sent nå, men for andre:

Tipset er enkelt: unngå å bli truffet !

Skyt først

STORM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...