Gå til innhold

Vinterbruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sko skal dere ha til kjolen?

Og skal dere ha noe over den (Bolero/kape o.l.)

:) Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan sko skal dere ha til kjolen?

Og skal dere ha noe over den (Bolero/kape o.l.)

:) Takk :)

Jeg regner med at jeg kommer til å bruke "lukkede" sko, evt lave støvletter, hvis det blir Norgesbryllup iallfall :) Kanskje uansett, for jeg syns de er råstilig :rodmer:

Hvis det blir bryllup i Norge, kommer jeg nok til å satse på å ha en bolero, cape eller lignende som jeg kan ha over skuldrene utendørs i det minste. Kanskje noe som denne :)

Skrevet

Jeg skal ha et par lave støvletter(ivory). Og så skal jeg ha lang cape i sateng med fuskpels langs kanten og muffe i fuskpels :)

Skrevet

Vanlige pumps med ganske lav hæl, og vinterkåpe.

Skrevet

Jeg skal ha vanlige pumps jeg også, skal jo stort sett være inne :) Hvis det er fint vær og vi skal ta bildet ute, tenker jeg at jeg tar på meg vinterskoene mine, skal ikke vise frem de alikevel :) Skal også ha langt cape, sånn som Doh :)

Skrevet

Søsteren min giftet seg i mars for et par år siden, hun hadde lukkede pensko og en lang cape i sateng med fuskepels til bilder ute (var steile de sol den dagen, flaks) og en liten bolero til middagen inne

Skrevet

*strålende

Skrevet

Da vi giftet oss i mars for et par år siden hadde jeg pensko til kjolen. Da vi tok bilder ute brukte jeg vinterskoene mine og hadde ullstilongs under kjolen. Jeg hadde en brun pelsbolero fra agape over kjolen når vi var ute. Frøys i kirken og på kirketrappa (nerver + tynne strømper og pensko), var varm under fotografering og resten av dagen!

Skrevet

Herregud, så ei på finn som skulle selge capen sin for 7000 kr!!!!! :hakeslepp:Her

Håper virkelig hun har skrevet en null for mye, men synes generelt caper er overpriset på finn...

Skrevet

Jeg giftet meg nyttårsaften i -18 C og strålende sol.

Hadde vanlige pensko med lukket tå, noe a la disse.

Og så hadde jeg en sånn liten cape som Adriane linket til.

Det gikk helt greit å gå fra bilen og inn i kirka. Sto i våpenhuset og hilste på alle gjestene på vei ut siden det var så kaldt, men hadde en kort fotoseanse utenfor kirka. Tok også litt bilder ute med fotograf senere, da i bare skuldre. Litt kaldt, men det var fort gjort.

Lånte en pelskåpe av svigermor da vi skulle ut å se på nyttårsrakettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...