AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg er ikke så god på dette, men jeg får opp mange ganger..xxx har begynt å bruke facebook på iphone eller noe sånt, hvordan kan jeg laste ned fb til min iphone? Er det slik at man må oppgi kortnummer? har ikke så veldig lyst til det..
Gjest Lizette Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg tror du registrerer kortnummeret ditt første gang du registrerer deg i App Store. Og du må jo være registrert i App Store for å få muligheten til å laste ned app'er, så sånn sett så er du jo nødt til å oppgi kortnr for å få tilgang til Facebook-app'en, ja.. Men jeg har hatt iPhone i tre år og aldri opplevd noe skummelt mht til at jeg har oppgitt kortnummeret mitt i App Store. Så jeg tror ikke akkurat faren for misbruk er overhengende stor. (Apple er jo et stort og seriøst firma, tipper de beskytter brukerinformasjonen sin godt. Vil vel ikke risikere dårlig pr eller til og med saksøking!) Edit: Latterlig skrivefeil Endret 26. september 2011 av Lizette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå