AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei prøvere der ute, Føler dere på kroppen ca 4-5 dager før IKM at det bare ikke har gått veien denne gangen heller? PMS tegn dukker opp som hodepine, ømme pupper etc og du VET at det er TR som er på vei? Eller er det slik at en faktisk kan være gravid med identiske symptomer som mensen? jeg har IKM på onsdag og jeg bare føler på kroppen at vi ikke har lykkes. Frustrerende, fordi jeg har ikke noe håp en gang. takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Klassiske symptomer på mensen er ofte også klassiske symptomer på graviditet. Mange sier mye, at den måneden de faktisk var gravid så hadde de absolutt ingen mistanke, andre at de visste det allerede dagen etter eggløsning. Så det er liksom ikke noe riktig svar på akkurat dette. Jeg for min del får merkelige smerter nederst i magen, skikkelig verk i puppene og tisser hele tiden. Deretter en ukes forsinket "mens". De gangene jeg er gravid altså. Det er noe galt med blodet mitt som jeg driver og stabiliserer nå. Det gjør hvertfall at jeg bare aborterer.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Klassiske symptomer på mensen er ofte også klassiske symptomer på graviditet. Mange sier mye, at den måneden de faktisk var gravid så hadde de absolutt ingen mistanke, andre at de visste det allerede dagen etter eggløsning. Så det er liksom ikke noe riktig svar på akkurat dette. Jeg for min del får merkelige smerter nederst i magen, skikkelig verk i puppene og tisser hele tiden. Deretter en ukes forsinket "mens". De gangene jeg er gravid altså. Det er noe galt med blodet mitt som jeg driver og stabiliserer nå. Det gjør hvertfall at jeg bare aborterer. Jeg har hørt at mangel på jern eller B12 kan forårsake at en aborterer. Det er er merkelig følelse, men jeg har hatt rett hver gang. Det klaffet jo ikke. Skuffet blir jeg...selv om jeg visste at det ikke ble noe...
Gjest Dorey Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg var helt sikker på at mensen kom, hadde akkurat de samme symptomene. Du kan jo forsøke en tidlig test i morgen tidlig? RFSU testet jeg positivt med 4 dager før IKM
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 TS her. Jeg fikk mensen i dag!!! Jeg var egentlig ute etter å vite om noen føker det samme som meg? Et eller annet som i kroppen som bare sier at det ikke har klaffet. ...jeg får aldri tegn utenom det vanlige og går aldri og lurer på.."kan det være at jeg er heldig denne gangen"... vet ca 1 uke etter EL at det ikke funket!!
Wesla Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Jeg kjenner mer og mer på kroppen når det sitter (har mistet tre ganger) Jeg kjenner igjen gravidsymptomene, de er veldig like som tr symptomer, men nå merker jeg den lille forskjellen. Puppene blir vonde, men litt annet type vondt. Utfloden er ikke lik når jeg er gravid og jeg tisser mye. Har også opplevd å kjenne stikket en gang når det festet seg. Riktignok var jeg overbevist om at jeg ikke var gravid første gang, men da kjente jeg ikke kroppen min så godt heller.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jeg har hørt at mangel på jern eller B12 kan forårsake at en aborterer. Det er er merkelig følelse, men jeg har hatt rett hver gang. Det klaffet jo ikke. Skuffet blir jeg...selv om jeg visste at det ikke ble noe... Jeg har verken jernmangel eller B12-mangel. Dessverre kan man nesten si, for det er litt mer komplisert enn som så.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå