Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg lurer bare på en liten ting. Er det mange av dere som har hatt trekant? I så fall hva syns dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Har hatt trekant FFM og likte det kjempegodt. Fristar til gjentakelse.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. mai 2002 #3 Del Skrevet 15. mai 2002 Nei, har ikke hatt og kunne ikke tenkt meg det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #4 Del Skrevet 15. mai 2002 Kan ikke svare for andre men er 30 og nei. Kunne aldri ha tenkt meg det. Mange venner av meg har hatt det og de sier at det var ikke noe spes. Det er nok spenningen som lokker de fleste. Det viktigste er at man er sikker og ikke lar seg presse av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #5 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg er mann, har hatt trekant to ganger MMF. Vi mennene var/er ikke hverken bifile eller homofile, men det var veldig opphissende å se hvordan hun nøt at vi begge "stelte med" henne. Jeg tror hun hadde en topp opplevelse! Men, man skal ikke overdrive, og gjøre trekanter til en livsstil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. mai 2002 #6 Del Skrevet 16. mai 2002 er snart 28 år, og har vært med på det en gang (FFM), var med på dette med kun single personer, og det var greit nok. Tror det skulle mye til før jeg hadde gjort det med partner og en utenforstående! Men kunne vært spennende å prøvd det andre veien... (MMF) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 16. mai 2002 #7 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har ikke prøvd trekant enda, men samboer og jeg har planer om å prøve ganske snart med en annen mann. Skal faktisk kontakte den andre i dag for å høre om han er interessert! Jeg er veldig spent...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kine Skrevet 16. mai 2002 #8 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har ikke prøvd men har ofte lekt med tanken.Har kommer frem til at jeg ville blitt altfor sjalu hvis jeg skulle delt på typen min..Tror jeg ville følt meg truet sammen med en anne jente..Hva om hun er bedre enn meg ?? Tenk om han skulle få mer lyst på henne enn meg ?? Hvis jeg skulle vært med på en trekant måtte det vært med to personer som jeg ikke hadde noen følelsesmessig tilknytning til.. Han jeg er glad i er min..Og bare min !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 16. mai 2002 #9 Del Skrevet 16. mai 2002 Hadde to menn en gang da jeg var singel. Det var fint, men det fungerer nok best som krydder innimellom. Om jeg blir singel gjentar jeg det sikkert, men det er uaktuelt så lenge jeg er i et forhold - uansett hvilken vei. Hvorfor skriver dere "F" for kvinne? Skal det bety "femme" eller "female"? Vi skriver jo norsk ellers... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 16. mai 2002 #10 Del Skrevet 16. mai 2002 Nei, har ikke prøvd det, men har drømt om det så lenge jeg kan huske. Samboeren er også tent på det, men vi tror ikke vi kommer til å sette fantasiene ut i livet. Er deilig å ha noe å drømme om også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #11 Del Skrevet 16. mai 2002 F=Female M=Male, Amarone... denne formen for å uttrykke kjønnene som deltar i en trekant, er ganske vanlig, men det er jo ingen ting i veien for å si f eks J=jente, K=Kvinne, G=Gutt og M=Mann, men det åpner jo for mange forvirrende bokstavkombinasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå