Gå til innhold

14 dager på...

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sukk: Og så jeg som trodde at det som var effektivt er å spise sunt og trene. Men så er det altså 6 egg om dagen som er mirakelkuren. :fise: :fise:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sukk: Og så jeg som trodde at det som var effektivt er å spise sunt og trene. Men så er det altså 6 egg om dagen som er mirakelkuren. :fise: :fise:

Er det nødvendig å være så spydig?

Skrevet

Ja det er stort sett sånn det funker her på KG, de som ikke tåler det bør nok holde seg unna :jepp:

Skrevet

Ja det er stort sett sånn det funker her på KG, de som ikke tåler det bør nok holde seg unna :jepp:

Må nok det, ja. Det stemmer ihvertfall ikke at det er de anonyme som slenger spydigheter støtt!

Skrevet

Må nok det, ja. Det stemmer ihvertfall ikke at det er de anonyme som slenger spydigheter støtt!

Nei, kun hvis de er feige

Skrevet

egg er friskemeldt for kolesterolfare :)

http://www.matprat.no/nyttig-a-vite/kosthold-og-helse/proteiner/egg-i-ernaeringen/

utenom at du kommer til å bli kvalm av så mye egg så tror jeg du går ned mye mer ved å spise variert og kutte ned på karbohydratene hvis du vil gå ned noen kg kjap.

spis grønnsaker, egg,kjøtt,fisk og salat. Kutt ned på brus og sukker... så får kroppen i seg de tingene den trenger og du går ned et par kilo.

du kommer bare til å bli utrolig frustrert når du legger på deg det du har mistet etter denne spesielle anledningen.

Skrevet

egg er friskemeldt for kolesterolfare :)

http://www.matprat.no/nyttig-a-vite/kosthold-og-helse/proteiner/egg-i-ernaeringen/

utenom at du kommer til å bli kvalm av så mye egg så tror jeg du går ned mye mer ved å spise variert og kutte ned på karbohydratene hvis du vil gå ned noen kg kjap.

spis grønnsaker, egg,kjøtt,fisk og salat. Kutt ned på brus og sukker... så får kroppen i seg de tingene den trenger og du går ned et par kilo.

du kommer bare til å bli utrolig frustrert når du legger på deg det du har mistet etter denne spesielle anledningen.

Uansett hva man gjør er det ikke sunt å gå ned i vekt sjapt.

Skrevet

Nei, det er ca 150.

Det er vel pr 100g? Et egg veier ikke 100g...

Skrevet

Nei, det var det vel kanskje ikke. Men er det nødvendig å lage utallige tråder om aldeles syke dietter som lettpåvirkelige fjortenåringer får lyst til å prøve?

Men det er vel sånn det funker på KG også. Pro-ana FTW!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...