Gå til innhold

14 dager på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Alle negative folk: Finn en annen tråd!

Alle andre, "feel free" til å delta i tråden :klemmer:

Skal flytte til utlandet om 14 dager å trenger å gå ned i vekt.

Vil fortsette med sunt kosthold når jeg er der, men frem til da vil jeg bruke "egge-diett" metoden for å kvitte meg med overflødige kilo.

Har lest mye om den på nett å synest konseptet er enkelt og virker effektivt.

Perfekt for meg som ikke er interessert i å tilberede måltider flere ganger om dagen.

Konseptet ligner lavkarbo da det er høyt på protein og lite karber. Samtidig er det lite kalorier.

Det finnest mange varianter, men her er opplegget mitt:

Frokost: 2 kokte egg

Lunsh: 2 kokte egg

Middag: 100 g ovnsbakt kylling med ca 250 g grønnsaker (wok grønnsaker)

Kvelds: 2 kokte egg

Vil ligge på ca 16-17 karber og 550-600 kalorier.

Folk har gått ned mye på denne dietten. Det en må passe på er å fortsette å spise sunt etter endt diett for å holde på vekten.

Nå kommer sikkert alle som ikke forsto linje 1 i dette innlegget til å grynte frem om for lite kalorier osv.

Men jeg kan si fra egen erfaring at de gangene jeg har gått ned mye i vekt så har det alltid vært på lite mat. Å jeg har holdt vekten i år av gangen.

Høy protein dietter er også enkle å følge da protein metter mere enn feks en gulerot.

Kan også nevne at jeg trener hver dag, noe jeg har gjort i 5 uker allerede. Sykler ca 1,5 mil om dagen. Dette mest for å stramme opp lår, rumpe og kvitte meg med celulitter. EFFEKTIVT mot celulitter!! Anbefales!

Vil oppdatere neste mandag om resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er aller mest spent på hvor du skal finne energi til å sykle ei og ei halv mil hver dag når du ikke får nok mat til å holde dine basale funksjoner igang...

• Liker 10
Skrevet

Jeg er spent på akkurat hvor mye fisen din vil stinke...

• Liker 12
Skrevet

Jeg må bare spørre.....blir du mett av dette? Jeg mener ikke stappmett, men sånn vanlig mett.

Sykler selv 1.5-1.7 mil hver dag, i tillegg til styrke, og jeg ville ha gått i bakken med så lite næringsinntak! Følger selv lavkarbo. begynte vel for et par mnd siden, og holdt på å besvime de første ukene fordi jeg fikk i meg for lite karbs kontra den fysiske treningen (må presisere at jeg har ikke tenkt å slanke meg, men lavkarbo passer bedre til mine matallergier og sensitive mage).

Hva gjør du når du er ferdig med dietten da, hva tilfører du i kostholdet? Egg er jo supersunt, inneholder vel det meste av det en trenger. Men sånn som kalsium, får du i deg nok av det?

Ikke negativ altså, bare nysgjerrig på hvordan kroppen fungerer på en slik diett!

Skrevet

1. Alle negative folk: Finn en annen tråd!

Så hvis du tror du kan fly ved å flakse med armene så vil du ha deg frabedt at folk kommer med innsigelser? Dette er et av de mest idiotiske oppleggene jeg har sett her inne. Jeg kan ikke hindre deg i å prøve det ut, men jeg står fritt til å påpeke at det er ren og skjær idioti, slik at andre som kanskje trodde at dette var en bra ide lar være.

Hvordan skal du klare å la være å miste muskelmasse når du ikke engang spiser nok til å dekke det kroppen forbrenner bare ved å ligge i senga per dag? Ved idiotoppleggets slutt kommer du til å ha mista mange kilo muskelmasse, og legger lett på deg, men da først og fremst i form av fett.

• Liker 6
Skrevet

En ting er å spise mye protein, lite karber og lavt på kaloriinnhold.

Men jeg tror nok du kommer til å bli ekstremt lei av egg dessverre. Hva med å heller lage deg noe mer variert?

Skrevet

Jeg har en teori om at når en bruker går såpass i forsvar, i startinnlegget, så vet personen at det er en idiotisk idé.

• Liker 4
Skrevet

Håper du har sjekka kolesterolet ditt før du begynner på dette.

Skrevet

Kan ikke du like greit prøve psmf istedet for alle disse eggene? Ser for meg du kommer til å gulpe av kvalme etter dag 3.

Skrevet

Spent hvor lenge du klarer dette. Personlig er jeg lei egg bare å spise det til frokost i en uke

Skrevet

Jeg har en teori om at når en bruker går såpass i forsvar, i startinnlegget, så vet personen at det er en idiotisk idé.

Det høres ut som en rimelig bra vurdering, Pusen ;)

Få en oppdatering da TS :popcorn:

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du får dette til å bli 550-600 kcal?

Er ikke et egg ca 80 kcal?

• Liker 1
Skrevet

Kreds til deg hvis du faktisk klarer det... Virker utrolig kvalmt med så mange egg, jeg hadde blitt møkklei etter tre dager.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvordan du får dette til å bli 550-600 kcal?

Er ikke et egg ca 80 kcal?

Nei, det er ca 150.

Skrevet

Skal man ikke spise max ett egg om dagen da? Hva er vitsen med å gå ned i vekt når det er på en usunn måte?

Skrevet

Nei, det er ca 150.

143

Skrevet

143

Kommer vel litt an på størrelsen, det.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Hva skjedde egentlig med spis sunt og mosjoner regelmessig-dietten? :lete:

• Liker 2
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du vet, ferier og viktige happenings kommer like brått på alle hele tiden ;)

• Liker 1
Skrevet

Sikkert for mye jobb... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...