Gjest Primula Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 ..så ser dere en rosa regnbue! Nydelig. (se mot fjorden...) :D
Gjest Primula Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Ja, der gikk du glipp av noe gitt.. Den var kjempefin, gikk over hele byen liksom, i hel bue.. (Lucia har lite å gjøre idag, så hun ser på regnbuer...)
manji Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Huh? Var dette et lysshow, eller var det faktisk en rosa regnbue som strak seg ifra fjorden som en bue over sentrum? :klø:
Gjest Primula Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Huh? Var dette et lysshow' date=' eller var det faktisk en rosa regnbue som strak seg ifra fjorden som en bue over sentrum? :klø:[/quote'] Ikke lysshow nei, helt ekte. Var faktisk om det på Midtnytt. Var visst noe om isregn, altså regn som egentlig har kuldegrader i seg, eller som blir kuldegrader når det når bakken. Mulig derfor den hadde så spesiell farge :D Slik jeg så den strakte den seg fra fjorden til byåsen. En hel bue.. Flere beskrivelser?
Labella Skrevet 3. desember 2003 #10 Skrevet 3. desember 2003 :o Rosa regnbue? hmmm.... :klø: Fikk ikke med meg det, jeg men jeg fikk med meg at det var isregn og sinnssykt glatt :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå