Gå til innhold

Hva betyr drømmene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det kanskje den femte-sjette gangen på noen få uker at jeg drømmer om samme person om natta. Det er ikke direkte seksuelle drømmer, men det blir alltid lagt opp til at det skal skje noe seksuelt. Jeg kjenner i drømmen at hjertet banker fortere, vi ser hverandre dypt i øynene, holder hender, tar på hverandre osv.

..joda, en sånn drøm i seg selv er vel egentlig bare deilig. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg drømmer om den personen det gjelder med. Det er nemlig eks-stefaren min. En som var min "pappa" i mange år når jeg var liten. Vi har kontakt når jeg er i hjembyen min, men det er ikke ofte. Foreldrene hans har alltid vært besteforeldre for meg, så vi treffes alltid når jeg er der.

Hvorfor drømmer jeg slikt om han??

Skrevet

Trolig har du slike drømmer om han fordi du savner han. Jeg kan ha svært sexuelle drømmer om venner jeg hadde i barndommen (at jeg har sex med venninner osv),,og det er alltid de jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, og som jeg har savnet i livet mitt.

Skrevet

Takk for svar.. Jo, ja.. Det kan jo godt tenkes. Jeg tenker ikke så ofte på han, eller savner han. Men det kan jo ligge i underbevisstheten.

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg tror også at det betyr at du er glad i ham og savner ham.

Hjernen kan godt finne på å blande konseptene i drømme, det betyr nok ikke at du har lyst på ham :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...