AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Vi bygger ut kjelleren, og skal ha en trapp (innvendig). Løsningen er ikke helt standard, så vi kan ikke akkurat kjøpe trapp på Maxbo heller. Trangt, så lite plass. Vi har ikke så mye å rutte med, så det er funksjonalitet fremfor design, selvsagt. Noen som har et bra firma å anbefale?
sofie777 Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Det finnes mange steder nå man kan be om anbud. Se for eksempel på Nettavisen. Der er det en annonse litt nedover på siden. Da kan du, helt uforpliktende, finne noen som kan gjøre jobben for deg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 TS her. Joda, jeg kjenner til at ting kan legges på anbud. Men jeg vil jo gjerne vite om det ble fint, om firmaet brukte lang tid etc også. Har hørt flere som har gått for lavest anbud, men så fått inn håndverkere som ikke snakker norsk elelr engelsk, og som holder på i ukesvis... Derfor greit med en anbefaling!
Gjest Lille-pus Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Absolutt best å kontanke et par trappe-firmaer /trappesnekkere og bed dem komme på befaring før de byr på jobben Da får du i allefall en formening om hva det kan komme til å koste. Litt vanskelig å gi noen firmareferanser siden det kan bli pokker så dyrt å få en drivende dyktig trappesnekker fra Moelv opp til Tromsø i 14 dager for å lage trapp til dere..... det jeg forsøker å si er: hvilket område/fylke/by eiendommen befinner seg i er jo av betydning for hvorvidt noen har anbefaling å gi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå