AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #21 Skrevet 26. september 2011 For noe tull. Jeg har ikke sex kun for min egen del. Vi er faktisk to om det, og om hun ikke liker det og gjør det kun for min skyld, kan vi like gjerne droppe det og revurdere forholdet med det samme. Helt enig. Synes ikke heller det er noe digg å ha sex med en mann,dersom jeg føler at han stiller kunn opp for meg,men ikke får nytelse av det selv.Hvis jeg føler at han gjør en " jobb" i sengen og ikke forde han egentlig vil.Det er fullstendig turnoff for meg. Da hadde nok jeg også revurdert forholdet.Interessen for sex og GOD SEX SAMMEN bør være like stor fra begges side.Enveisløp går ikke hverken fra kvinnen eller mannens side. Prøvde å ha sex med en åpenbart impotent mann en gang.Han ville så desperat tilfredsstille meg.Men det ble så turnoff for meg å kjenne at han var slapp...og ikke fikk den stiv heller.Mens jeg lå der råkåt og kjempevåt. Jeg tenkte at han kan neppe få noe særlig ut av dette.For jeg klarer jo ikke å få han skikkelig stiv engang,føler at han ikke er kåt engang da.Det ble så turnoff at jeg orket bare ikke mer kontakt med han sexuelt.Da jeg oppdaget at han var slik.Ingenting jeg kunne gjøre med det likevell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå