Gå til innhold

vet ikke om han prater med flere på Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å snakke med en person på Sukker. Skriver kun med han, og vi har en veldig god tone. Han skriver mye, og virker veldig interessert :)

Men jeg vet jo ikke om han prater med flere, og om de har en like god/bedre kjemi enn det vi har. Jeg kan jo ikke spørre han rett ut heller. Eller? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo forsåvidt ikke noe du har noe med. Hvorfor er dette noe du tenker på?

• Liker 2
Skrevet

Nei det kan du ikke spørre om. Dere er jo ikke akkurat eksklusive.

Hvis dere møtes og dater kan du spørre... Om du spør nå og jeg hadde vært ham så hadde jeg nok skygget banen, fordi kontrollernede eller sjalu folk er det siste jeg ønsker å ha i livet mitt.

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Gjør det noe om han snakker med flere da,om dere kun taster på sukker så er det jo på et veldig veldig tidlig stadie uansett?

• Liker 2
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du kan forvente at han skriver med deg og bare deg. Dere har vel ikke møtt hverandre enda? Man blir nok ikke monogam før man har møtt personen og får bekreftet kjemien :)

Men det at dere snakker mye og at han virker interessert er jo positivt da!

Lykke til!

Edit: skrivefeil

Endret av PrincessKiki
Skrevet

Jeg snakket med sikkert 20 stk i går, og jeg tenkte på det samme; at ingen faktisk vet hvor mye eller lite motparten snakker med andre...

Tenker at de som sender korte meldinger gjerne har mange fiskesnører ute, mens de som skriver lange utdypende svar er litt mer interesserte i personen de snakker med. Men det kan jo hende de bare kjeder seg, da :gjeiper:

Man får nok ikke fasiten før man eventuelt møtes

Skrevet

Man får nok ikke fasiten før man eventuelt møtes

Det er slett ikke sikkert at den kommer da heller. Noen bare liker å ha mange fiskesnører ute, uansett. ;)
Skrevet

Det gjør han garantert. Guttene på sukker er desperate og ligger med alt de får snøret i bånn hos.

• Liker 1
Skrevet

jeg tror det er ganske sansynlig han taster med flere. jeg har iallefall intrykk av at de fleste gjør det, iallefall frem til man har begynt å møte noen IRL.

hvorfor ikke prøve å møtes for å finne ut hvor god kjemien faktisk er? det er jo ganske stor forskjell på kjemi på nett og IRL og det er en fordel å fine ut av slikt relativt raskt (synes nå jeg iallefall).

Skrevet

Du bør anta at han skriver med flere enn deg. Enkelt og greit!

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet
Guttene på sukker er desperate og ligger med alt de får snøret i bånn hos.

Ja,for alle guttene på sukker er helt like :fnise:

Skrevet

Skrev lenge med en gutt på sukker.Var på fest på lørdag og skulle treffe ham ute på byen.Visste bilde til en venninne...Oi,bombe :fnise: De har avtalt å møtes neste helg :skratte::skratte: Han sendte meg mld i løpet av kvelden og jeg bare skrev at vi 2 er klare for dobbelt date :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skrev lenge med en gutt på sukker.Var på fest på lørdag og skulle treffe ham ute på byen.Visste bilde til en venninne...Oi,bombe :fnise: De har avtalt å møtes neste helg :skratte::skratte: Han sendte meg mld i løpet av kvelden og jeg bare skrev at vi 2 er klare for dobbelt date :fnise:

Sukker er ikke stedet for å finne en stødig mann akkurat. Som man sår, høster man ;)

Skrevet

Sukker er ikke stedet for å finne en stødig mann akkurat. Som man sår, høster man ;)

Vet det :filer: ,,Datet'' en del sukker gutter :sjarmor: ble kjent med mange flotte og sjarmerende mannfolk der.Og...har fått mangeee nye venner :danse: Venter fortsatt på drømmemannen :hjerte:

Skrevet

Hvordan syns du at det var et ordtak som passa i den setningen der, egentlig? :gjeiper:

Skrevet

Vet det :filer: ,,Datet'' en del sukker gutter :sjarmor: ble kjent med mange flotte og sjarmerende mannfolk der.Og...har fått mangeee nye venner :danse: Venter fortsatt på drømmemannen :hjerte:

You got laid med andre ord.. Du får se hvor mange "venner" du har igjen den dagen de andre får seg samboer etc.

Nettdating er helt dødfødt, fungerer kun for desperate og de som firer på kravene, og godtar en partner som man kommer "ok overens med", for som regel møter man kun idioter.. Den dagen man møter en normal person tror man at man har fått jackpot, men spørsmålet man bør stille seg; hvis man hadde møtt tyve interessante personer, hadde du likevel falt for vedkommende?

Skrevet

You got laid med andre ord.. Du får se hvor mange "venner" du har igjen den dagen de andre får seg samboer etc.

Nettdating er helt dødfødt, fungerer kun for desperate og de som firer på kravene, og godtar en partner som man kommer "ok overens med", for som regel møter man kun idioter.. Den dagen man møter en normal person tror man at man har fått jackpot, men spørsmålet man bør stille seg; hvis man hadde møtt tyve interessante personer, hadde du likevel falt for vedkommende?

slenger meg på denne.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet
Du får se hvor mange "venner" du har igjen den dagen de andre får seg samboer etc.

Må bare kommentere denne for jeg har flere kompiser som jeg ble kjent med gjennom et datingsted for 7-8år siden(spraydate/blink eller noe i den duren)som jeg fortsatt snakker med,selv om kjemien ikke stemte i en romantisk setting. Det finnes faktisk helt normale folk som har profil på slike steder,men klart..endel raringer er det jo :sjenert:

Skrevet

Alle historiene om folk som har møttes på nettet og deretter blitt forelsket/gifter seg taler i grunn for seg. Det er ikke lengre noen vits i å motstride at noramle folk kan møtes på nett. Men det kommer jo an på hvilke metoder man bruker, og selvsagt hvilke forventninger man har.

Selvfølgelig kommer mannen til å snakke med flere, og date flere før han evt bestemmer seg for én. Hva ville dere gjort egentlig? :kari:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kommer mannen til å snakke med flere, og date flere før han evt bestemmer seg for én. Hva ville dere gjort egentlig? :kari:

Sikkert kontaktet flere, men likevel vært fullt inneforstått med at noen av de kunne droppet meg pga det, hvis de visste det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...