Gjest Bartenina Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Jeg har nettopp flyttet til Porsgrunn,. kjenner ingen med hund her. Jeg liker å gå toppturer o.l., både meg og uten kjæresten, men uansett så blir alt så mye triveligere med en hund :-D Såååå, hvis noen unner hunden sin en ekstra tur i ny og ne i Porsgrunn/Skien/omegn, vil jeg gjerne låne den :-D Har erfaring med hund!
Gjest WendyClear Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Vil anbefale deg å heller legge ut anonnse på dyrenett.no.
Gjest Consensio Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Ååååh, hadde du bodd litt lengre nord så skulle du mer enn gjerne få lånt min Sliter med å finne noen som kan ta henne med seg på turer, og alle jeg vet om som har litt greie på hund, har gjerne egne hunder og jeg låner henne ikke ut til folk som ikke er god på hund
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Ja, eller jeg kjenner noen. Hvor mye kunne du tenkt deg å ha den da? Har du mulighet til overnatting også? Sett annonse i Ta og/eller Varden. Ikke dyrt.
Gjest Bartenina Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Ja, eller jeg kjenner noen. Hvor mye kunne du tenkt deg å ha den da? Har du mulighet til overnatting også? Sett annonse i Ta og/eller Varden. Ikke dyrt. Kan ikke ha overnatting desverre, fordi vi har katt :-/ Så derfor bare en tur i ny og ne, tenkte jeg. Hvilken hund er det snakk om og hvor bor disse? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå