AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei Vi har en Emmaljunga sportsvogn (edge) som vi bruker som sovevogn i barnehagen og så tenker vi å ha Voksiposen oppi nå som det blir kaldere. Det vi ikke tenkte på da vi kjøpte posen var at der ikke er hull til seler, siden vi bare brukte den i bagvogn i fjor vinter. Jeg ser noen av de andre som har tilsvarende i barnehagen har klippet hull i posen, men er det noen annen måte å løse dette på uten å ødelegge posen eller kjøpe helt ny? Noen nevnte at det finnes ekstra seler man kan montere, vet noen om dette? Om vi må kjøpe ny pose, kan noen anbefale en ok men rimelig pose? Takknemlig for svar!
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Ekstra seler har de på Barnas Hus. I alle fall sånne gåseler, men jeg tror at man også kan feste disse i en stol/vogn. Det andre spørsmålet kan jeg ikke svare deg på desverre.
Gjest V Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Det er laget til hull i posen for seler, du bruker noe skarpt og spretter opp innenfor de merkede områdene. Posen blir ikke ødelagt.
Britt Banditt Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 På voksi urban må man ihvertfall lage hullene selv. Det er som gjest over skriver et merket område du spretter opp.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Aha! Jeg har jo sett de "merkene", men trodd det bare var pynt. Genialt! Tusen takk for hjelpen! Hilsen Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå