Gå til innhold

Jeg har diarè

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva kommer dette av egentlig?

Hver morgen de siste dagene har jeg hatt "nesten-diarè"

Jeg kan gå på do når jeg vil og det kommer alltid ut noe.. det bare renner! :oops:

Er det noe jeg bør spise eller noe jeg bør gjøre for å unngå dette? Det er som regel sånn med en gang jeg har stått opp.. Også har jeg litt knipe rett før.. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåbær, banan og fiber er bra saker for å stabilisere magen. Spis gjerne noe grov, fiberrik frokostblanding med Biola drikkeyoughurt på - Biola er tilsatt gode magebakterier.

Pass på at du drikker nok - det er fort gjort å bli uttørket av diare.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svar.

det har gitt seg nå heldigvis. venter bare til i morgen igjen.. da er det fullt kjør igjen! :x

Skrevet

Har du gjort noen endringer i rutiner. Ny mat, osv.

Utristet cola virkere stoppende, i tillegg inneholder det sukker og salter som man lett kan få mangel på ved diarè.

Drikk mye, for å opprettholde væskebalansen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den diaren går som en farsott over hele landet nå, og er nok bare forbigående.

Se det an du.

Skrevet

Jeg har hørt om noe som kalles for "Aloeverajuice" som visst nok skal hjelpe betydelig mye. Gå til en helsekostbutikk eller et apotek og spør etter det.

Skrevet

Blåbær kan og virke avførende...

På apoteket jeg jobber anbefaler de at du får i deg nok drikke, gjerne farris slik at du får i deg salter slikt som er viktig for kroppen også blandet med saft for sukkerets del.

Eller så kan du kjøpe Imodium.

Det er det som stopper feriemagene i syden og fungerer utmerket godt på diare her hjemme og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...