Gå til innhold

Om en gutt IKKE prøver seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe jeg rett og slett blir utslitt av å prøve og analysere selv.

Begynnte å snakke med en fyr på nett for noen uker siden som jeg aldri hadde møtt før. Vi begynnte å sende meldinger og en natt ringte han meg (beruset) og spurte om han kunne sove hos meg. Jeg ble jo såklart gira og tenkte at jeg kom til å få meg noe. MEN, når han kom lå vi bare i senga og snakka, og han prøvde seg ikke på meg engang. Dette har aldri skjedd meg før. Dagen etterpå vokna vi tidlig på morgenen og han dro ikke før på formiddagen. Lå bare i senga og strøyk på hverandre og snakket.

Etter dette har jeg blitt veldig usikker og skjønner ikke hva dette betyr. Har snakket med han litt på nett bare, og når jeg sa at det virket som at han ikke liker meg noe særlig pga at han ikke prøvde seg på meg, sa han at jeg burde lese "the game" og at jeg ikke måtte "Tenke det".

HVA BETYR DET DER EGENTLIG ? Liker han meg, eller gjør han ikke det ? Setter virkelig pris på om noen svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg jente men jeg ser ikke for meg at det er noe særlig å ha en pussa fyr liggende oppå deg og gyver løs mens en selv er edru. :sjenert:

Det å ligge å kose og stryke på hverandre kan være vel så digg som sex. Jeg synes ikke du skal tenke så mye på hvorfor han ikke prøvde å pule deg. Det at dere ikke gjorde det trenger ikke være noe negativt i hans øyne.

Skrevet

Lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe jeg rett og slett blir utslitt av å prøve og analysere selv.

Begynnte å snakke med en fyr på nett for noen uker siden som jeg aldri hadde møtt før. Vi begynnte å sende meldinger og en natt ringte han meg (beruset) og spurte om han kunne sove hos meg. Jeg ble jo såklart gira og tenkte at jeg kom til å få meg noe. MEN, når han kom lå vi bare i senga og snakka, og han prøvde seg ikke på meg engang. Dette har aldri skjedd meg før. Dagen etterpå vokna vi tidlig på morgenen og han dro ikke før på formiddagen. Lå bare i senga og strøyk på hverandre og snakket.

Etter dette har jeg blitt veldig usikker og skjønner ikke hva dette betyr. Har snakket med han litt på nett bare, og når jeg sa at det virket som at han ikke liker meg noe særlig pga at han ikke prøvde seg på meg, sa han at jeg burde lese "the game" og at jeg ikke måtte "Tenke det".

HVA BETYR DET DER EGENTLIG ? Liker han meg, eller gjør han ikke det ? Setter virkelig pris på om noen svarer.

Tror han liker deg, ja. Hadde han ikke likte deg hadde han dratt hjem med en gang han hadde våknet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke the game en pua bok??

Skrevet

Det er det, ja. Jeg syns sånne er litt teite, men det er ingen tvil om at de funker skikkelig bra.

Skrevet

så kos da.. hvorfor vil du :sengekos: når han er full og du edru?

• Liker 1
Skrevet

Han høres ut som en hyggelig fyr som har respekt for damer :) Høres også ut som han er over middels interessert i deg.

• Liker 4
Skrevet

Han er vel såpass interessert i deg at han har respekt nok til ikke å prøve seg på deg som det første han gjør. Syntes at det hørtes ut som en mye bedre person å bli sammen med enn en som prøver å få seg noe med deg fra sekundet han ser deg.

Skrevet

Jeg hadde blitt sjarmert, jeg, hvis dette hendte meg. Jeg vil si jeg har større tro på at han er interessert i deg når han ikke prøver seg, hadde han ikke vært interessert, hadde han vel benyttet muligheten til å få seg et ligg? :klo:

Skrevet

Tror han liker deg, ja. Hadde han ikke likte deg hadde han dratt hjem med en gang han hadde våknet :jepp:

Hvis han ikke ellers er sjenert så stemmer jeg for denne

Skrevet

Er ikke the game en pua bok??

JO, det er det. Hold deg langt unna han før han manipulerer deg skikkelig og sender selvfølelsen din i grøfta! You have been warned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...