AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 ... for oss som blogger på blogspot, i likhet med de som blogger på blogg.no ? Det er jo så vanskelig å gjøre bloggen sin kjent når man ikke har muligheten til å havne på en slik liste... OG: Tidligere når jeg kommenterte på andre sine blogger, ble det automatisk linket til min egen blogg, pluss at et lite bilde av meg kom opp. Nå skjer ikke dette lenger, og det er jo synd, for når man kommenterer vil man jo gjerne at vedkommende man kommenterer hos også skal besøke min blogg Har prøvd å finne ut av det på innstillingene, men det går ikke. Er det noen som kan hjelpe? Jeg har blogspot, som sagt..
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Du legger vel ved adressen til bloggen din når du kommenterer? Prøv å pinge bloggen din (bblogglisten, side2blogg osv- Jeg får litt trafikk fra side2). Legg ved link til bloggen din i signaturer. Og, om du kan, bruk SEO
sequin Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Det sier seg jo selv at det blir vanskeligere å få til når blogspot er spredt rundt hele verden. Sikkert veldig vanskelig å få til. jeg pleier å søke på blogspot på bloglovin, da kommer en egen liste for de blogspotbloggene som ligger på bloglovin.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Ts her... Ja, jeg legger ved adressen til bloggen min når jeg kommenterer, men tidligere når jeg kommenterte var navnet mitt i en annen farge, og man kunne bare trykke på det, så kom man direkte inn på bloggen min, om du skjønner? I tillegg kom et lite bilde av meg opp.. Nå er det ikke sånn lenger, og jeg må evt legge inn link til bloggen min manuelt under kommentaren min... Ok, tusen takk Jeg registrerte meg nettopp på side2blogg.no, og da fikk jeg opp denne meldingen: "Kopier kodesnutten under inn i bloggmalene dine. Dette gjør at dine besøk blir telt hos Blogglisten.no, og du blir med på vår toppliste. Det følger også med en "Følg på Blogglisten"-knapp, som leserene dine kan klikke på for å legge til din blogg blant sine favoritter på Blogglisten." Men HVOR skal jeg lime den inn?? :-S Jeg er dessverre ikke så flink enda, så kanskje du/dere kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Ts her igjen.. Og hva vil det si å pinge bloggen? :-S Hvordan gjør man det?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Der det står "ping" limer du inn adressen til ditt nyeste innlegg, så trykker du på knappen der det står "ping". Så kommer kanskje innlegget ditt på side2blogg! Ellers kan du pinge her: www.blogglisten.no/ping Om du vil ha bilde ved siden av kommentarene dine på blogger, kan du bruke gravatar. (gravatar.com) Ellers kan du sende epost til Magne i vgnett og tipse om bloggen din, da kommer du kanskje med på lesernes vg. (Om du tenker antall klikk får jeg sjelden mer enn noen hundre klikk fra side2, mens jeg vet de som ligger på vgnett -spesielt de som ligger over helge- får flere tusen.) Håper du forstod noe av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå