grinchen Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Øglene ler av oss og breivik hadde på seg lacoste genser og jeg flasher. Jeg har lyst til å spise dragster godteri hahaha.! 2
Lutetium 71 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Uff! Masse feil med tegnsettingen til ts.
grinchen Skrevet 25. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2011 Javel, og så da? En bøtte full av slanger en vannbong og bamsemums står på programmet. Da kommer jeg nok nærmere sannheten!
Gjest Lene21 Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Øglene ler av oss og breivik hadde på seg lacoste genser og jeg flasher. Jeg har lyst til å spise dragster godteri hahaha.! En bøtte full av slanger en vannbong og bamsemums står på programmet. Da kommer jeg nok nærmere sannheten! Sorry, men jeg skjønte ikke hva du ville fram til. Kan du forklare litt nærmere?
Leonora8 Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Hva med tv som naboen mista når hunden breket dagen før igår?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Sorry, men jeg skjønte ikke hva du ville fram til. Kan du forklare litt nærmere? Det er nok bare en tulletråd fra en som innbiller seg at han er morsom.
cacring Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 En bøtte full av slanger en vannbong og bamsemums står på programmet. Da kommer jeg nok nærmere sannheten! Akkurat ja bøtte ja lykke til når du får kols.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå