Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 3 år nå. De 2 siste årene har eks og jeg vært veldig frem og tilbake. Jeg ønsker å jobbe med forholdet og håper i det lengste at eks er med på det. Når jeg tar opp temaet, blir han litt unvikende, vil helst ikke prate på det. Men han sier at han også ønsker det, men handlingen hans sier noe helt annet. Han tar aldri på meg, tar aldri initaiv til å være sammen med meg. Men vi har sex med jevne mellomrom.

Men nå begynner jeg å bli lei. Jeg føler meg brukt og totalt oversett. Jeg blir bare trist av dette. Jeg ønsker meg familien min, og at barna våre skal ha foreldrene sine, sammen. Når jeg nå har nådd et punkt der jeg føler meg som en dritt og blir nærmest deprimert av å gå slik på vent, prøver jeg å prate med han om det. Men han er som alltid når jeg bringer opp dette temaet, veldig unnvikende og prøver å unngå en samtale med meg. Jeg vet innerst inne at det beste for meg er å gå videre, men det er så vanskelig. Jeg er jo glad i han. Og jeg er en idiot, som lar han behandle meg på denne måten....

Saken er, at jeg vurderer å be en fyr ut på kaffe. Sånn for vennskapens skyld. Jeg kjenner han fra før, han er en fin fyr. I tillegg har han bedt meg med på date for et års tid siden, men jeg takket nei. Han visste at jeg helst ville få det til å funke med eks.

Skal jeg gjør det? Jeg vet ikke om det vil føre til noe mer, om vi kommer til å møtes mer. Men jeg savner så en å snakke med, en å være sammen med. Og han er jo en bra fyr. Dilemma.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du starter med å si at du har vært singel i 3 år..... At du gjerne vil få det til å funke med exen, men at han ikke er like interessert i det.

Hvis du ønsker å gå på kafè med en fyr du liker er der vel absolutt ingen grunn til at du ikke skulle kunne gjør det? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...