Gå til innhold

Saksbehandler på NAV svarer ikke på mail og ringer ikke tilbake :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt noen (3-4) mailer til saksbehandleren min på NAV uten å få svar. Hver gang jeg har ringt (minst 6 ggr) har saksbehandler vært i "telefonmøte", men skulle få beskjed om at jeg hadde ringt og deretter ringe meg tilbake senere. Det har ikke skjedd.

Er det ingen regler på at de må svare/ringe tilbake innen ei viss tid? Mener å ha hørt de MÅ svare innen 48 timer, stemmer det? Og isåfall, hvor finner jeg reglene på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben..... Har stressa i 2 HELE år med å få kontakt med saksbehandler og komme i opplegg...

Ble lovet skoleplass på sonans(var noe av grunnen til jeg fikk AAP), men hadde en saksbehandler som var syk hele tiden, fikk endelig bytta men pga flytting kom jeg ikke igang med noe opplegg og nå.. 2 år etterpå.. skriver jeg enda mail, legger igjen beskjeder og er nede på nav kontoret 2ganger i uka.. men ingen svar, ingen respons og ingen oppfølgning...

Typisk nav! :(

Skrevet

Hvis du går inn på NAV.no så finner du en del informasjon der. Jeg vet ikke noe mer konkret, men syntes dette hørtes rart ut. Selv har jeg bare gode erfaringer med min saksbehandler. Det er ikke alltid like lett å få tak i han på telefon, men når vi snakker sammen så er han på mitt parti og er igrunnen ganske positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...