Tormod83 Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg har bevisst unngått seksuelt relaterte skriverier da det på ingen måte er det som er intensjonen med min tilstedeværelse på dette forumet. Imidlertid har jeg noe jeg gjerne vil dele, og videre forhåpentligvis få tilbakemeldinger på… Det dreier seg nemlig om en ukomplisert og enkel måte å ha vorspielet på. Først og fremst mann og dame som er seksuelt opphisset på hverandre som gjerne starter stående med klining/kyssing, og det som normalt pleier å være starten på herligheten. Videre kler begge seg nakne, eventuelt den ikke uvanlige med at man kler av den andre plagg for plagg. Det er imidlertid nå unntaket fra det ”ordinære” kommer. Framfor å bruke en seng, sofa, stol, vaskemaskin etc. så tar man gulvet i bruk. For å gjøre det hele komfortabelt legger man dyna på det rene gulvet først. Neste trinn er at begge sitter nakne på gulvet/dyna med blikkontakt rett overfor hverandre. Så trekker de seg så nærme hverandre som det går, mens føttene nærmest blir lagt rundt partneren. Kjønnsorganene vil på en slags uskyldig, men pirrende måte berøre hverandre, og begge vil føle en behagelig kribling. Det spesielle med denne stillingen er at begge vil være i en” uhensiktsmessig” posisjon i forhold til eksponering av kroppen sin. I vår kroppsfikserte tid hvor svært mange bruker mye tid og krefter på å holde inn magen vil det i denne situasjonen være umulig. For ekstra utnytelse av posisjonen kan man nyte det hele ekstra med å puste lange drag helt ned til magen for å slappe best mulig av. Mens man sitter der har gutten anledning til å gi jenta hodebunnmassasje, stryke over nakken og ryggen, samt gi ømme kyss på halsen. Samme vil trolig jenta gjøre det samme tilbake. Man kan i det hele tatt gjøre utrolig mye behagelig for hverandre i denne stillingen. Når jeg nå som singel tenker på denne fantasien min så ønsker jeg å høre hvordan dere jenter tenker om den. Er det en fantasi for dere eller høres det for spesielt ut med tanke på eksponeringen?
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 den fantasien er jo veldig uskyldig, så jeg kan ikke helt fatte hvorfor noen ikke skulle ville oppfylle dette øsnke for sin kjære! høres så absolutt fristende ut spør du meg! kan ikke tenke meg at du vil få problemer med å få denne fantasien oppfylt altså!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Det du beskriver Tormod, er gjerne utgangspunktet i forskjellige tantriske/andre østlige teknikker, så joda, det kan absolutt skape fres Som sagt, at man sitter og på et eller annet vis er omfavnet hverandre skaper nærheten man trenger for å utforske tantra. 1
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Ikke for spesielt, høres ikke ut som man er mer eksponert enn vanlig egentlig, men det kommer vel an på hva man legger i "vanlig".
Tormod83 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2011 den fantasien er jo veldig uskyldig, så jeg kan ikke helt fatte hvorfor noen ikke skulle ville oppfylle dette øsnke for sin kjære! høres så absolutt fristende ut spør du meg! kan ikke tenke meg at du vil få problemer med å få denne fantasien oppfylt altså! Er klar over at den er ganske uskyldig. Det jeg imidlertid ville høre var om den hørtes pirrende ut for dere jenter, eller og om den eventuelt var uaktuell. Det er jo en stor motsats til varianten under dyna, og med lyset av for å sette det i en kontekst.
Rainbow Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Koselig det! Det hørtes jo både fint og intimt ut! Men vorspiel-ordet (og ikke forspill), fikk meg til å tro dette skulle handle om alkohol før jeg leste tråden, hehe! 1
bonafide Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Dette hørtes da riktig så hyggelig ut! Kan ikke tenke meg noen som ville sagt nei til noe slikt med sin kjære
Tormod83 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2011 Liker responsen jeg får fra dere jenter. Ja, jeg synes også det høres vidunderlig ut. Kommer nok ikke til å bli sammen med en jente som ikke vil delta på denne
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Er klar over at den er ganske uskyldig. Det jeg imidlertid ville høre var om den hørtes pirrende ut for dere jenter, eller og om den eventuelt var uaktuell. Det er jo en stor motsats til varianten under dyna, og med lyset av for å sette det i en kontekst. aaah hehe... jeg synes det ja! fordi jeg synes det er pirrende å prøve nye ting, og enda mere pirrende å tilfredsstille min partners fantasier! det er pirrende at man får god utsikt til å studere hverandre fra vinkler man kanskje ikke har studert hverandre fra før
MagicaFraFyll Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Liker responsen jeg får fra dere jenter. Ja, jeg synes også det høres vidunderlig ut. Kommer nok ikke til å bli sammen med en jente som ikke vil delta på denne Fyr på peisen og litt lettere beruset fra en flaske rødvin....drømmescenario! 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Mulig det bare er den klinisk uromantiske måten du beskriver det på, men det virket ikke så forlokkende på meg.
Rofl Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Hadde nok likt å gjort det med en jente jeg også Sikkert fin du også Tormod men not my style
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2011 #14 Skrevet 25. september 2011 Fyr på peisen og litt lettere beruset fra en flaske rødvin....drømmescenario! det har du sørenmeg rett i
Tormod83 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2011 Mulig det bare er den klinisk uromantiske måten du beskriver det på, men det virket ikke så forlokkende på meg. Jeg er enig i at det ble en lite pirrende fortelling/skissering, dog var det heller ikke intensjonen. På en annen side vet alle at de som er gode til å skrive slikt (teoretikere) er elendige på selve handlingen. (praksis) ... og vica versa 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #16 Skrevet 25. september 2011 Jeg er enig i at det ble en lite pirrende fortelling/skissering, dog var det heller ikke intensjonen. På en annen side vet alle at de som er gode til å skrive slikt (teoretikere) er elendige på selve handlingen. (praksis) ... og vica versa Du har et poeng der, for de som skriver novellestil her har jeg null tro på har opplevd noe som helst av det de skriver om. Og du er til og med ærlig nok til å kalle det en fantasi. Da er jeg mer skeptisk til de som tydeligvis hiver seg inn på kg med en gang akten er ferdig for å fortelle i detalj hvor fantastiske de var. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 Når jeg nå som singel tenker på denne fantasien min så ønsker jeg å høre hvordan dere jenter tenker om den. Er det en fantasi for dere eller høres det for spesielt ut med tanke på eksponeringen? Sånn generelt synes jeg det blir mindre romantisk og mindre spennende jo mer "eksponering" det blir.
Gjest Regza Skrevet 26. september 2011 #18 Skrevet 26. september 2011 Høres alt for kjedelig ut, jeg trenger mer action.
Gjest otrivin Skrevet 26. september 2011 #19 Skrevet 26. september 2011 Eksponeringen ingen problem. Men jeg er mer for å bli slengt inn i en vegg, lugget inn i sengen og tatt hardt i doggy-typen da. Men det kunne kanskje funket. I hodet mitt fikk jeg svært rare bilder når jeg leste det du skrev, men kan være jeg bommer fullstendig på illusjoneringen min. Dyne på gulvet er faktisk undervurdert! Det er mye lettere å ri for meg ihvertfall hvis han er på gulvet (får liksom motgang i sengen ) og fyren får til mye hardere støt i meg.. Hehe.
Gjest Raindrops Skrevet 26. september 2011 #20 Skrevet 26. september 2011 Mulig det bare er den klinisk uromantiske måten du beskriver det på, men det virket ikke så forlokkende på meg. Jeg synes det virket alt for romantisk og kjedelig, nesten litt påtatt, og jeg tror at jeg hadde følt meg ekstremt ukomfortabel i en slik situasjon, selv om det hadde vært sammen med kjæresten min. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå