Gå til innhold

Er du registrert på en datingside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du er registrert en datingside og hva brukernavnet ditt er. Jeg tenkte vi single kunne sjekke ut hverandre. Det er jo en del menn som skriver her også, så kanskje noen av oss liker hverandre hvis vi sjekker ut hverandres profiler? Vær gjerne anonym hvis du ikke ønsker å avsløre din identitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte to sjekkesider før m,en jeg slettet meg fra den siste av disse i februar.

Skrevet

Er registrert på sukker. Ikke så aktiv der inne enda men er nå der så langt.

Skrevet

Poenget med tråden var at man kunne fortelle brukernavnet sitt for å få ekstra besøk på profilen sin :)

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg vil oppgi brukernavnet mitt enn så lenge, siden jeg er helt ny i dette gamet. Registrerte meg for to dager siden, og 51 stk har merket profilen min som "interessant", hva nå enn det betyr

Har ihvertfall røket på opptil flere som er veldig irriterende :glare:

Skrevet

Jeg lurer på om du er registrert en datingside og hva brukernavnet ditt er. Jeg tenkte vi single kunne sjekke ut hverandre. Det er jo en del menn som skriver her også, så kanskje noen av oss liker hverandre hvis vi sjekker ut hverandres profiler? Vær gjerne anonym hvis du ikke ønsker å avsløre din identitet.

Jeg har profil på to datingsider, men vil da slett oppgi til deg, anonym bruker, hva jeg kaller meg.

Skrevet

Jeg skjønner jo at dere ikke vil oppgi brukernavnet så dere blir avslørt, tenkte jo heller man kunne skrive det anonymt jeg da. Det er bare et spørsmål. Jeg truer ingen ;)

Skrevet

Kan dere ikke bare innse en gang for alle at det er meningen at

dere skal leve og dø i ensomhet....get real...

Skrevet

Kan dere ikke bare innse en gang for alle at det er meningen at

dere skal leve og dø i ensomhet....get real...

Så tragisk da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...