AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg lurer på om du er registrert en datingside og hva brukernavnet ditt er. Jeg tenkte vi single kunne sjekke ut hverandre. Det er jo en del menn som skriver her også, så kanskje noen av oss liker hverandre hvis vi sjekker ut hverandres profiler? Vær gjerne anonym hvis du ikke ønsker å avsløre din identitet.
Gjest padawan Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 jeg brukte to sjekkesider før m,en jeg slettet meg fra den siste av disse i februar.
Rofl Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Er registrert på sukker. Ikke så aktiv der inne enda men er nå der så langt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Poenget med tråden var at man kunne fortelle brukernavnet sitt for å få ekstra besøk på profilen sin
Knirke Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Er ikke helt sikker på om jeg vil oppgi brukernavnet mitt enn så lenge, siden jeg er helt ny i dette gamet. Registrerte meg for to dager siden, og 51 stk har merket profilen min som "interessant", hva nå enn det betyr Har ihvertfall røket på opptil flere som er veldig irriterende
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Jeg lurer på om du er registrert en datingside og hva brukernavnet ditt er. Jeg tenkte vi single kunne sjekke ut hverandre. Det er jo en del menn som skriver her også, så kanskje noen av oss liker hverandre hvis vi sjekker ut hverandres profiler? Vær gjerne anonym hvis du ikke ønsker å avsløre din identitet. Jeg har profil på to datingsider, men vil da slett oppgi til deg, anonym bruker, hva jeg kaller meg.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Jeg skjønner jo at dere ikke vil oppgi brukernavnet så dere blir avslørt, tenkte jo heller man kunne skrive det anonymt jeg da. Det er bare et spørsmål. Jeg truer ingen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Kan dere ikke bare innse en gang for alle at det er meningen at dere skal leve og dø i ensomhet....get real...
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 Kan dere ikke bare innse en gang for alle at det er meningen at dere skal leve og dø i ensomhet....get real... Så tragisk da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå